18.09.2017 / 11:29
StoryEditor

Carrefour - strategia wielu konceptów pozwala szybko odpowiadać na oczekiwania klientów

Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 1
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 2
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 3
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty naszych sklepów convenience sieci Carrefour zmieniają się co roku, są systematycznie dostosowywane do nowych potrzeb klientów. - Bardzo dynamicznie rozwijający się polski rynek pokazał nam, że nie możemy z jednym konceptem funkcjonować w całej Polsce. A to dlatego, że w różnych lokalizacjach i różnych regionach klienci mają oni różne oczekiwania, np. różnice między potrzebami klientów w dużym i małym mieście są dość znaczne. W każdej pojedynczej lokalizacji musimy bardzo precyzyjne odpowiadać na te oczekiwania. Zmieniają się nie tylko same sklepy convenience, ale także minikoncepty handlowe, które w nich funkcjonują - mówi Marek Lipka, dyrektor Carrefour Polska ds. Sklepów Convenience.

Jak wskazuje Marek Lipka doskonałym przykładem takiego przystosowania jest miejski koncept sklepu convenience sieci Carrefour, który rozwijany jest w wielu wariantach. - Inne po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 17:43
StoryEditor
Kolejna kara dla Henryka Kani za “rażące naruszenie”. Biznesmen od 2020 r. jest w Argentynie
Decyzja KNF nie jest ostateczna, a Henryk Kania ma możliwość wniesienia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) nałożyła na Henryka Kanię, byłego członka rady nadzorczej Zakładów Mięsnych Henryk Kania, karę pieniężną za “rażące naruszenie”. To nie pierwsza kara dla biznesmena, przebywającego od 2020 roku w Argentynie.

KNF podała 31 października do publicznej wiadomości informację o wydaniu decyzji w sprawie Kani 25 października.

Tym razem na byłego członka Rady Nadzorczej Zakładów Mięsn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 09:09
StoryEditor
W której sieci sklepów czeka się najdłużej w kolejce? Klienci podzielili się swoimi odczuciami
Kolejka do stoiska mięsnego w sklepie (wiadomoscihandlowe.pl/AK)

Aldi i E.Leclerc to dwie sieci, w których klienci pozytywnie oceniają czas spędzony w kolejce. Na dnie zestawienia znalazła się Biedronka.

Dane pochodzą z platformy Webankieta i bazują na analizach ponad 23 tys. opinii z Google Reviews. Zastosowano skalę, w której wartość -1 oznacza najbardziej krytyczny stosunek, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 13:24