05.04.2022 / 17:52
StoryEditor

Carrefour Polska ma pomysł na Supeco. W 2022 r. może ruszyć kilka nowych dyskontów

Supeco w Czechowicach-Dziedzicach (fot. mat. prasowe)
W 2022 r. Carrefour chce ponownie ruszyć z rozwojem sklepów Supeco na polskim rynku. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl operator może uruchomić w tym roku kilka nowych placówek, które jak warto przypomnieć łączą w sobie koncept dyskontu i hurtowni.

Carrefour zrobił ponad roczną przerwę w rozwoju Supeco. Ostatni sklep pod tym szyldem ruszył pod koniec lutego 2021 r. w Czechowicach-Dziedzicach i był to 10 placówka tej sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 11:32
StoryEditor
Dyskonty Action z mocnym wzrostem sprzedaży. Sieć zdradza plany ekspansji na drugą połowę roku
Sieć Action rośnie w Europie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
W pierwszym półroczu 2024 r. sprzedaż netto sieci Action wyniosła 6,2 mld euro. Oznacza to, że wzrosła o 20,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Sprzedaż porównywalna (LfL) podskoczyła natomiast o 9 proc.

Sieć Action poinformowała, że w omawianym okresie wzrost wolumeny sprzedaży był jeszcze wyższy niż w przypadku wzrostu wartości sprzedaży. Jednak dyskonter nie podał konkretne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 15:49
StoryEditor
Żabka oferuje gadżet niczym z azjatyckiego marketplace’u. Piwne nosidełko ma zachęcić do powrotu po kolejne butelki
Żabka oferuje piwne nosidełko (Shutterstock; Żabka)
Na piętnastu stronach z najnowszej gazetki promocyjnej sieci Żabka umieszczono ofertę piwa i licznych promocji związanych z zakupem tego typu napojów. Są wielosztuki i konkursy, ale jedna z ofert wydaje się szczególnie oryginalna. To piwne nosidełko, dostępne pod pewnymi warunkami.

Droga do zdobycia produktu sprzedawanego przez Żabkę jako gadżet do piwa za 1 zł jest dosyć wyboista. Klient kupujący w piwo w tej sieci sklepów otrzymuje kupon na kolejne zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:20