11.06.2019 / 13:54
StoryEditor

Carrefour podnosi poprzeczkę. Sieć chce otworzyć 3 tys. sklepów convenience do 2022 r.

Carrefour stawia na rozwój kanału convenience (na zdj. Carrefour Express Saska Kępa)
Francuski detalista stawia na szybki rozwój kanału convenience. Carrefour zrewidował swoje wcześniejsze plany i zamiast 2 tys., chce do końca 2022 r. otworzyć aż 3 tys. nowych sklepów. Sieć stawia też na rozwój biznesu cash&carry oraz e-commerce – raport Edge by Ascential.

Sprzedaż sieci Carrefour w skali globalnej wciąż generują głównie hipermarkety. Według wyliczeń firmy Edge, w latach 2018-2023 zwiększą one sprzedaż z 63 do 73 mld USD, jednak u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 10:01
StoryEditor
Paczki z Too Good To Go z dostawą do domu i do... paczkomatu. InPost obsłuży logistycznie dostawę boxów z produktami [NASZ NEWS]
Box Too Good To Go - tak nazywa się nowa usługa zaoferowana przez platformę (fot. Too Good To Go)

Box Too Good To Go - tak nazywa się nowa usługa wdrażana przez marketplace do sprzedaży nadwyżek żywności. Too Good To Go dedykuje swoje nowe rozwiązanie producentom i hurtownikom. Klienci, dotychczas odbierający swoje paczki samodzielnie w restauracjach, kawiarniach czy sklepach, od teraz będą mogli zamówić boxy bezpośrednio do domu albo do automatów paczkowych InPostu - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Aplikacja Too Good To Go ma już w Polsce 4 mln użytkowników i współpracuje z 8 tys. podmiotów, które za pośrednictwem marketplace‘u oferują przecenioną, niesprzedaną żywność w r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 16:34
StoryEditor
Marketplace MediaMarkt zmieni zasady gry na polskim rynku elektroniki - wywiad z Pawłem Ptasznikiem, dyrektorem platformy handlowej MediaMarkt Polska
Paweł Ptasznik Dyrektor Marketplace w MediaMarkt Polska

Paweł Ptasznik Dyrektor Marketplace w MediaMarkt Polska: - Naszym celem jest osiągnięcie dwucyfrowego udziału marketplace w sprzedaży online w ciągu najbliższych kilku lat. To kluczowy element naszej strategii rozwoju w Polsce.

Kiedy ruszy marketplace MediaMarkt na polskim rynku?

Obecnie finalizujemy prace nad platformą marketplace. Planujemy jej uruchomienie w Polsce w II kwartale 2025 r. Dokładną da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 20:17