11.06.2019 / 13:54
StoryEditor

Carrefour podnosi poprzeczkę. Sieć chce otworzyć 3 tys. sklepów convenience do 2022 r.

Carrefour stawia na rozwój kanału convenience (na zdj. Carrefour Express Saska Kępa)
Francuski detalista stawia na szybki rozwój kanału convenience. Carrefour zrewidował swoje wcześniejsze plany i zamiast 2 tys., chce do końca 2022 r. otworzyć aż 3 tys. nowych sklepów. Sieć stawia też na rozwój biznesu cash&carry oraz e-commerce – raport Edge by Ascential.

Sprzedaż sieci Carrefour w skali globalnej wciąż generują głównie hipermarkety. Według wyliczeń firmy Edge, w latach 2018-2023 zwiększą one sprzedaż z 63 do 73 mld USD, jednak u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 17:56
StoryEditor
Wielkopolska jest liderem w zbiórce zużytego oleju. Stawia na olejomaty
Jeden z olejomatów stanął w miejscowości Dąbrówka przy ul. Malinowej, tuż przy Szkole Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu (fot. Gmina Dopiewo)

Mieszkańcy już dziesięciu miejscowości w Wielkopolsce mogą korzystać z olejomatów, które umożliwiają zbiórkę zużytego oleju spożywczego. Inicjatywa ma na celu ochronę środowiska i promowanie recyklingu.

Zużyty olej, zamiast trafiać do kanalizacji, może być przetwarzany na biopaliwa, kosmetyki, środki czystości czy biodegradowalne tworzywa sztuczne.

Jak skorzystać z olejo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:17
StoryEditor
Biała czekolada dubajska już w Lidlu! Ile trzeba za nią zapłacić? Czy jest droższa niż klasyczna wersja?
Biała czekolada dubajska w Lidlu

Po sukcesie klasycznej czekolady pistacjowej Dubai, Lidl Polska wprowadził do swojej oferty nowość, która zadowoli najbardziej wymagających smakoszy – białą czekoladę pistacjową Dubai. W jakiej cenie?

Dubajskie słodycze zdobywają popularność na całym świecie. Lidl Polska oferował już klasyczną wersję, a teraz czas na nową odsłonę – białą czekoladę pistacjową Dubai....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 22:24