03.11.2023 / 11:10
StoryEditor

Carrefour oszalał! Sieć rozdaje nawet do 100 zł na zakupy w swoich sklepach. Jak je dostać?

Carrefour Market w Starym Browarze w Poznaniu (Carrefour Polska)
Na ostatnie dwa miesiące roku, Carrefour Polska wprowadza nową odsłonę swojej flagowej “Akcji Antyinflacja”, której celem – jak podkreśla operator - jest ochrona siły zakupowej klientów. Do 30 grudnia br. wszystkie osoby korzystające z aplikacji “Mój Carrefour” będą mogły otrzymać e-bony na następne zakupy o łącznej wartości nawet 100 zł. Wystarczy, że osiem razy zrobią zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują aplikację sieci przy kasie.

W styczniu tego roku Carrefour Polska wprowadził do swoich sklepów w całej Polsce „Akcję Antyinflacyjną”, która obejmuje zestaw pięciu strategii mających na celu ułatwienie klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 16:20
StoryEditor
DoorDash, platforma delivery, wprowadza usługę "zjedz teraz, zapłać później". Nie wszyscy komentatorzy przyjęli ją z entuzjazmem
DoorDash wprowadza usługę ”zjedz teraz, zapłać później”

Firma DoorDash, specjalizująca się w dostawach dań gastronomicznych do domów konsumentów, we współpracy ze szwedzką firmą Klarna, siecią płatności i handlu, oferuje klientom elastyczne opcje płatności Klarna. Jedna z nich to możliwość rozłożenia opłaty za dostarczone produkty na cztery równe, nieoprocentowane raty. Pomysł zaniepokoił część ekonomistów.

Jak czytamy na stronie internetowej DoorDash, w nadchodzących miesiącach amerykańscy klienci firmy będą mogli korzystać z płynnej gamy opcji płatności Klarna podczas zakupów art...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 10:22
StoryEditor
Żabka na celowniku oszustów. Podszywają się pod kurierów, próbując kraść przesyłki nadawane przez klientów [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W niektórych sklepach Żabka pojawiają się oszuści podający się za kurierów jednej z firm współpracujących z siecią. Próbują odebrać przesyłki nadawane przez klientów. Operator przyznaje, że otrzymuje "pojedyncze sygnały" o próbach kradzieży i zapewnia, że natychmiast na nie reaguje.

W niektórych sklepach Żabka pojawiają się oszuści podający się za kurierów firm, z którymi współpracuje sieć – to Poczta Polska, DHL eCommerce Polska i DPD Polska....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:39