27.10.2022 / 09:06
StoryEditor

Carrefour notuje w trzecim kwartale znakomite wyniki finansowe. Jak sieć poradziła sobie w Polsce?

Carrefour otworzył hipermarket w centrum handlowym Aleja Bielany we Wrocławiu
Grupa Carrefour ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał 2022 r. Sprzedaż w skali globalnej wzrosła o 19 proc. oraz o 11,3 proc. na bazie porównywalnej. W warunkach wysokiej inflacji detalista zwiększył swoje udziały rynkowe we wszystkich kluczowych krajach. Także w Polsce sieć „utrzymała tendencję wzrostową i w dalszym ciągu radziła sobie lepiej od konkurencji”.

Sprzedaż Grupy Carrefour w ujęciu LfL we Francji wzrosła o 6,6 proc., czyli więcej niż wynosi średnia rynkowa. W Europie wzrost sprzedaży LfL wyniósł 8,6 proc. – sprzedaż rosła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 11:45
StoryEditor
Duński koncern piekarniczy zapowiada nowe inwestycje w Polsce. Rozwój sieci convenience i stacji paliw napędza biznes firmy
Zakład produkcyjny firmy Lantmannen Unibake Poland

Duńska firma Lantmannen Unibake, producent wyrobów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów, znacząco zwiększył skalę inwestycji i zapowiada dalszy rozwój na krajowym rynku? Co firma planuje?

Lantmannen Unibake Poland jest częścią Grupy Lantmannen Unibake oraz szerszej Grupy Lantmannen, która działa w sektorze rolniczym, spożywczym, energetycznym i maszynowym. Lantm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 11:02
StoryEditor
Sprzedaż żywności roślinnej w Polsce będzie rosła! Poznaj kluczowe trendy kształtujące przyszłość tego segmentu rynku
Anastasija NadezdinaAnastasija Nadezdina
Po produkty plant-based sięga coraz większa część populacji, Polaków motywuje do tego przede wszystkim ciekawość (fot. Shutterstock)

Coraz większa popularność diet roślinnych to siła napędowa rynku żywności plant-based. Jego wzrost został w ostatnich latach nieco przystopowany, ale obecnie znów są na niego duże szanse.

Diety roślinne zyskują zwolenników na całym świecie. Co ważniejsze, nie są już one zarezerwowane dla wegan i wegetarian, ale stosowane przez znacznie szerszą część populacji. Zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 22:04