16.08.2022 / 15:04
StoryEditor

Carrefour chce w Polsce rozwijać hipermarkety franczyzowe. Operator z nową strategią dla największego formatu

Carrefour otworzył hipermarket w centrum handlowym Aleja Bielany we Wrocławiu (Carrefour Polska)
Carrefour inwestuje w rozwój oferty franczyzowej. Sieć przygotowała ofertę współpracy w modelu partnerskim dla segmentu hipermarketów. Pierwszy wielkopowierzchniowy Carrefour w Polsce prowadzony przez niezależnego przedsiębiorcę i franczyzobiorcę sieci rozpocznie działalność w Bełchatowie już we wrześniu tego roku.

Pierwszy sklep franczyzowy Carrefour powstał w Polsce 2007 roku w segmencie convenience. Od tego czasu sieć otworzyła w Polsce ponad 700 sklepów w tym formacie, a także ponad 30...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 13:04
StoryEditor
OSM w Kole odpowiada prezesowi UOKiK. "Działamy zgodnie z prawem"
OSM w Kole ustosunkowało się do decyzji prezesa UOKiK (fot. Shutterstock)
"Decyzja prezesa UOKiK wydana wobec spółdzielni nie wskazuje na udowodnienie stosowania niewłaściwych praktyk, a jedynie na uprawdopodobnienie ich stosowania" - zapewnia Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kole, odpowiadając w oświadczeniu na działania UOKiK-u.

W środę UOKiK poinformował, że prezes urzędu zobowiązał Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Kole do zmiany praktyk niekorzystnych dla dostawców mleka. Działania, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 13:16
StoryEditor
Biedronka wskazuje kluczowe trendy na rynku lodów. Czego oczekują od nich klienci?
Mural lodów Marletto Fairy Tale powstał w Warszawie przy ul. Tamka 20
Sieć Biedronka przeanalizowała kluczowe trendy na rynku losów w naszym kraju. Z badań wynik, że Polacy w 2023 r. kupili o 13 proc. więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub w rożkach, a ich ulubioną marką jest Marletto.

Z najnowszych analiz Copernicus Climate Change Service (C3S) wynika, że czerwiec 2024 r. był najcieplejszym czerwcem w historii dotychczasowych pomiarów. Lipiec, choć jeszcze si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:57