27.07.2017 / 13:16
StoryEditor

W Biedronce promocje odpowiadają za ok. 30 proc. całości sprzedaży

W Biedronce promocje generują 30% przychodów (materiały własne)
W Biedronce kampanie in-out i inne promocje odpowiadają za ok. 30 proc. całości sprzedaży. Paradygmat dyskontu zmienił się. Promocje są podstawowym narzędziem zwiększania przychodów, a dzięki negocjacjom warunków zakupowych nie zmniejszają marży brutto – mówi Ana Luísa Virgínia, szefowa biura zarządu Jerónimo Martins.

– Mniej więcej 30% całości sprzedaży w Biedronkach generują promocje. Trudno powiedzieć, czy to za dużo, uważamy raczej, że podążamy za oczekiwaniami konsumentów w tym zakresie....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 10:07
StoryEditor
GUS podał świeże dane o inflacji. Zobacz, jak zmieniły się ceny żywności w Polsce
Poznaliśmy nowy odczyt inflacji (fot. Shutterstock)
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w czerwcu 2024 r. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem były wyższe o 2,6 proc. - podał w poniedziałek Główny Urząd Statystyczny. W ujęciu miesiąc do miesiąca inflacja CPI wyniosła 0,1 proc. A jak wypadły ceny żywności?

Według GUS w czerwcu żywność i napoje bezalkoholowe były o 2,5 proc. droższe niż rok wcześniej. W porównaniu z majem br. ich ceny podskoczyły o 0,7 proc. W przypadku samej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:12
StoryEditor
Śmiały ruch Kauflandu. Sieć supermarketów przechodzi do nowego sojuszu zakupowego
Na zdj. sklep sieci Kaufland (fot. ZhakYaroslav/Shutterstock)
Już 1 stycznia 2025 r. duży dyskont Kaufland dołączy do międzynarodowego sojuszu zakupowego Age Core z siedzibą w Genewie i zakończy swoje zaangażowanie w grupie zakupowej European Marketing Distribution.

Od 1 stycznia 2025 roku Kaufland wzmocni międzynarodowy sojusz zakupowy Age Core, w skład którego wchodzą takie firmy jak Colruyt (Belgia), Coop (Szwajcaria), Conad (Włochy) i E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:54