12.07.2018 / 08:48
StoryEditor

-----Tak wygląda Biedronka Outlet. Byliśmy w sklepie w dniu otwarcia

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka Outlet - nowy koncept w dniu otwarcia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka Outlet - nowy koncept w dniu otwarcia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka Outlet - nowy koncept w dniu otwarcia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy Biedronka Outlet w Polsce ruszył w Poznaniu w czwartek 12 lipca o godz. 8 rano. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła nietypową placówkę dyskontowej sieci w dniu otwarcia. Zapraszamy do obejrzenia fotogalerii.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:10
StoryEditor
Rafał Sulikowski, Hogart Business Intelligence: Dzięki analizie danych retail może zwiększać zyski
Rafał Sulikowski, account manager BI w Hogart Business Intelligence (fot. Wiadomości Handlowe)
Firmy korzystają z analizy danych, bo pomaga im ona podejmować lepsze decyzje biznesowe. Poszukują na rynku takich rozwiązań, które automatyzują te analizy, pozwalają na ich wizualizację, pomagają znajdować trendy oraz optymalizować działania operacyjne – mówi Rafał Sulikowski, account manager BI w Hogart Business Intelligence.

Analiza danych przydaje się w różnych obszarach biznesowych. – Firmy poszukują elastycznych rozwiązań m.in. w obszarach finansów i controllingu, informacji zarządczej, zarządzan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 13:32
StoryEditor
Nie będzie zerowej stawki VAT na tradycyjną i zdrową żywność. Ministerstwo odsłania karty
Szynka tradycyjna (fot. Arkadiusz Fajer ”arfo”)
Ministerstwo Finansów poinformowało, że nie ma w planach wprowadzania zerowej stawki VAT na zdrowe i tradycyjne produkty. Był to jeden z tzw. 100 konkretów Koalicji Obywatelskiej przed wyborami parlamentarnymi.

W odpowiedzi na interpelację posłanki Anny Baluch MF stwierdziło, że podstawowe produkty spożywcze w tym tzw. zdrowa żywność „ generalnie są opodatkowane stawką VAT w wysokości ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2024 14:25