29.08.2022 / 15:14
StoryEditor

Startuje Gang Bystrzaków. W pierwszym tygodniu nowej maskotkowej akcji Biedronka premiuje zakupy ponad 500 produktów

29 sierpnia wystartowała kolejna maskotkowa akcja promocyjna Biedronki (fot. Magdalena Głowacka)
29 sierpnia Biedronka rozpoczęła kolejną promocję, której znakiem rozpoznawczym są maskotki. Pluszowy gang stworzony przez dyskontera jest tym razem mniej liczny – składa się z trzech członków. Zasady zbierania naklejek uprawniających do odbioru maskotek także odbiegają od dotychczasowych. 

Od 26 września w każdym sklepie sieci Biedronka dostępne mają być pluszowy pies Dżi-pi-es, jabłko Newton i świnka Skarbonita, czyli bohaterowie Gangu Bystrza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 12:20
StoryEditor
Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, szczególnie osoby w wieku 30-49 lat
Bartosz Sosnówka, partner zarządzający w agencji 2PR (fot. P_Kucza)

System kaucyjny jest już u nas za rogiem, stąd konieczna jest szybka kampania edukacyjna. Które grupy konsumentów są nim najbardziej zainteresowane, a które wciąż deklarują tradycyjną segregację odpadów? Znamy odpowiedź na te pytania.

Ponad 60 proc. Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kauc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:49
StoryEditor
Marcin Stańko, Pepco Group: chcemy ułatwiać życie klientom naszych sklepów
Marcin Stańko, Dyrektor Operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Staramy się w jak największym stopniu spełniać oczekiwania naszych klientów. Wiemy, że do naszych sklepów przychodzą osoby, które mają konkretny cel zakupowy. Chcą się ubrać, kupić coś do domu. Za sprawą naszej szerokiej gamy produktów wiemy, że dostają to, czego potrzebują - mówił podczas kongresu Marcin Stańko, Dyrektor Operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Channels Trends - tak nazywała się jedna ze scen tematycznych podczas minionego kongresu Retail Trends 2025. Na sali odbyła się m.in. debata na temat tego, jak robić e-co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 20:58