05.03.2018 / 13:22
StoryEditor

Sprowadzić Piotra i Pawła na ziemię [KOMENTARZ EKSPERTA]

Supermarket sieci Piotr i Paweł (materiały własne)
Głębokie problemy Piotra i Pawła mogą wydawać się zaskakujące, gdyż dotyczą sieci, która prezentuje ponadprzeciętny poziom pod względem wizualnym, asortymentowym oraz jakości obsługi klientów. Co więcej, firma stara się być liderem rynku w zakresie innowacyjności, o czym świadczy dobrze rozwinięta sprzedaż internetowa, oferta unikatowych włoskich serów i wędlin, zakupy oparte o samodzielne skanowanie towarów czy marka własna w kategoriach bio.

Nad sytuacją firmy Piotr i Paweł, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich sieci handlowych zastanawia się w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl dr Andrzej Ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 12:27
StoryEditor
Kandydaci na prezydenta RP walczą o urząd na… ogórki
Rafał Trzaskowski na wiecu wyborczym prezentował polskie produkty, w tym ogórki firmy Bracia Urbanek (fot. materiały organizatora)

Kupujcie ich produkty - tak Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy i kandydat na prezydenta RP kilka dni temu na wiecu wyborczym zachwalał ogórki firmy Bracia Urbanek. Temat podchwycili oponenci polityczni a fakt ten odbił się szerokim echem w Internecie.

Takiego obrotu sprawy mało kto się spodziewał, a już na pewno sama zainteresowana firma, czyli spółka Bracia Urbanek. Otóż kilka dni temu, podczas niedawnej wizyty w Ostrowcu Św...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 15:24
StoryEditor
Lidl stawia dużą inwestycję pod nosem właściciela Biedronki. Co będzie tam robił?
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Lidl uruchamia w Portugalii swoje dwa nowe centra innowacji Lidlabs. Zainwestuje w ten projekt pół miliona euro.

Obiekty położone są obok sklepów w Linda-a-Velha i Agramonte i mają dawać klientom bezpośredni wpływ na rozwój produktów marek własnych Lidla - podkreśla portal esmmagazine...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 00:56