18.08.2023 / 17:24
StoryEditor

SK Speciality, czyli Biedronka ruszyła z budową oferty produktów marki własnej dla klientów ze Słowacji [TYLKO U NAS]

Biedronka zarejestrowała markę własną na rynek słowacki (fot. Unsplash.com; UPRP)
Spółka Jeronimo Martins Polska zarejestrowała kolejną markę własną. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w jej znaku graficznym użyto słowackiej czcionki ‘‘š‘‘ i charakterystycznych dla Słowacji kolorów flagi. Sam znak graficzny nawiązuje do herbu Słowacji, a nazwa marki to SK Speciality - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Wszystko wskazuje na to, że wejście Biedronki do Słowacji zbliża się wielkimi krokami.

Biedronka coraz intensywniej pracuje nad swoją strategią w stosunku do rynku słowackiego. To, że sieć handlowa należąca do Portugalczyków zamierza otwierać sklepy u naszych połu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:02
StoryEditor
E-grocery to nowy standard zakupów świątecznych. Jak zmienili się konsumenci i ich zachowania zakupowe?
Dostawa produktów spożywczych z Frisco

Platforma Frisco, lider rynku e-grocery, odnotowuje systematyczny, blisko 20-procentowy wzrost zamówień rok do roku oraz rosnącą wartość koszyka zakupowego.

Zakupy spożywcze online stają się coraz bardziej popularne, szczególnie w okresie świątecznym. Polacy coraz chętniej wybierają zakupy w sieci jako alternatywę dla tradycyjnych s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 14:05
StoryEditor
Kolekcja Tommy Hilfiger na półkach sklepów Lidl Polska. Jakie produkty tej marki pojawią się w dyskontach sieci?

Od soboty, 21 grudnia, w ofercie sieci Lidl Polska pojawi się kolekcja ubrań marki Tommy Hilfiger. Kolekcja zawierać będzie odzież i akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Detalista chce zachęcić konsumentów do kupowania markowej odzieży na prezenty.

Lidl Polska proponuje przed tegorocznymi świętami kolekcję Tommy Hilfiger, z odzieżą i dodatkami dla kobiet i mężczyzn. Wśród dostępnych produktów znajdziemy t-shirt damski l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 19:12