19.08.2023 / 15:55
StoryEditor

Reklama porównawcza Biedronki analizowana przez UOKiK. Ceny niektórych produktów zostały obniżone w dniu rankingu?

Porównanie paragonów w reklamie Biedronki (źródło: Biedronka.pl)
Biedronka nie ma łatwo z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Na początku sierpnia prezes Tomasz Chróstny postawił zarzuty sieci handlowej za promocję Magia Rabatów Zabawki i Książki – Voucher, a teraz urzędnicy przyglądają się reklamie porównawczej produktów sprzedawanych w dyskontach.

Sieć sklepów Biedronka znalazła się pod lupa prezesa UOKiK-u z powodu dwóch kampanii realizowanych od 2 sierpnia br. W reklamie dyskonter opublikowała własny ranking cen w sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 18:10
StoryEditor
Matouš Michněvič nowym country managerem Adyen na Polskę i CEE. Firma stawia na rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakie ma plany?
Matouš Michněvič nowy country manager Adten dla Polski i CEE (fot. materiały prasowe)

Platforma technologii finansowych Adyen, obsługująca globalnych liderów rynku, ogłosiła powołanie Matouša Michněviča na stanowisko country managera dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), w tym dla Polski. Michněvič wnosi do Adyen swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie finansów, innowacji produktowych oraz strategicznych partnerstw, zdobyte na terenie całej Europy, które mają wesprzeć rozwój i umocnienie pozycji Adyen na rynku płatności cyfrowych.

– Polska jest innowacyjnym rynkiem, a Adyen, dzięki swojej wiodącej technologii płatności na rynku oraz imponującemu wzrostowi na całym świecie, jest najlepiej przygotowany do t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2024 / 10:40
StoryEditor
Jak wyglądają listy zakupowe Polaków? Dominują dwie kategorie
Regało z owocami i warzywami w Netto (fot. Mat. Pras. Netto)

Rekordowy udział warzyw i owoców, a także produktów dla dzieci – dane firmy Listonic, która pokazują, które kategorie produktowe klienci najchętniej dodają do swoich list zakupowych. Przeanalizowano też dane z rynków zagranicznych.

Spośród dwunastu analizowanych krajów, ale także na tle globalnej średniej, Polska zajmuje pierwsze miejsce pod względem udziału warzyw i owoców na listach zakupów, które stano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:51