29.04.2020 / 19:15
StoryEditor

Prezes UOKiK murem za klientami Biedronki, którzy obłowili się podczas weekendowej promocji

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka pomimo obietnic wciąż nie wydała oficjalnego stanowiska w sprawie zajść z minionego weekendu. Chodzi o fatalnie przygotowaną promocję, w trakcie której klienci, a nawet pracownicy sieci kupowali za kilkadziesiąt złotych produkty warte kilkaset zł, lub nawet ponad 1 tys. zł. Głos w sprawie zabrał już natomiast prezes UOKiK Tomasz Chróstny.

Szef urzędu antymonopolowego w programie "Money. To się liczy" stwierdził, że oczekuje od firmy Jeronimo Martins, do której należy Biedronka, "żeby potrafiła zachować się prokon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 08:46
StoryEditor
Grafika stylizowana na logo Lidla w gazetce Biedronki. Dyskonty wciąż wymieniają ciosy
Biedronka powołuje się na badania ASM Sales Force Agency, Lidl na koszyk Faktu - i każdy może dzięki temu chwalić się, że w jego sklepach da się zrobić tańsze zakupy niż w placówkach konkurencji. Marketingowa "wymiana ciosów" między dyskontowymi sieciami trwa, a w najnowszym odcinku tej sagi Biedronka wykorzystuje grafikę stylizowaną na logo Lidla.

Wczesną wiosną Lidl pozwał Biedronkę za plakaty, na których wykorzystano logo niemieckiego dyskontera i posłużono się hasłem "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl". Po zab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 14:26
StoryEditor
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Na zdj. sklep sieci Auchan w Rybniku (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)
Sieć Auchan poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl o swoich planach rozwojowych na ten rok. Firma zdradza, na jakie formaty sklepowe postawi najmocniej i dzieli się ważnymi liczbami dotyczącymi szykowanych otwarć. Co dokładnie planuje Auchan?

"Auchan jest siecią wielokanałową, łączy różne ścieżki zakupowe i doświadczenia klientów. Stale pracujemy nad rozwojem m.in. poprzez otwieranie nowych sklepów convenience i supe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. lipiec 2024 06:18