19.03.2018 / 10:43
StoryEditor

Prezes Jeronimo Martins zarabia 152 razy więcej niż przeciętny pracownik firmy

reklama sieci Biedronka , źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych ()
Dysproporcje między zarobkami w Jeronimo Martins mogą przyprawić o zawrót głowy - pisze portugalska gazeta „Jornal de Noticias". Pedro Soares Dos Santos zarobił w 2017 roku o 152 razy więcej, niż przeciętny pracownik firmy.

Co ważne, mowa o średniej pensji w całej grupie, która wynosi około 13,2 tys. euro rocznie - ponad 4,6 tys. złotych miesięcznie brutto. To znacznie więcej, niż przeciętna pensja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 62% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.03.2025 / 17:18
StoryEditor
700+ dla każdego Polaka! Jak nowe metody płatności wspierały i zmieniały polską gospodarkę?
Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. mat. pras.)

Przez ostatnią dekadę Blik nie tylko zrewolucjonizował sposób płacenia w Polsce, ale także znacząco wpłynął na rozwój gospodarki. Jak wynika z raportu „10 lat Bliknęło” przygotowanego przez firmę doradczą EY, na koniec 2024 r. 11 proc. konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce było realizowane za pomocą Blika, a jego działalność wspierała generowanie 42 mld zł wartości dodanej w gospodarce.

Autorzy raportu z EY zwracają uwagę, że dzięki wszechstronności, wygodzie i bezpieczeństwu płatności, system płatności Blik rozwijał się w imponującym tempie, wspie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 11:00
StoryEditor
Danone będzie inwestował w produkty wysokobiałkowe. Rynek rośnie w tempie 30 procent rocznie
Marek Sumiła, dyrektor zarzadzajacy Danone (fot. Danone)

– Rynek produktów wysokobiałkowych w dalszym ciągu dynamicznie się rozwija. W ostatnim roku wygenerował ponad 30 proc. wzrostu w ujęciu wolumenowym, będąc jednym z głównych czynników decydujących o wzroście kategorii świeżych produktów mlecznych – komentuje dla portalu www.wiadomoscihandlowe.pl Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone w Polsce.

Jak podkreśla menedżer, produkty wysokobiałkowe skierowane są przede wszystkim do osób aktywnych fizycznie, dbających o sylwetkę i preferujących produkty o niższej zawartości wę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 05:06