28.07.2016 / 10:36
StoryEditor

Operator Biedronki poprowadził 200 dziecięcych warsztatów

Warsztat podczas mazowieckiej edycji programu ”Zielona Kraina” (fot. ZielonaKraina.com)
Polski oddział grupy Jeronimo Martins przeprowadził od stycznia do czerwca br. 200 warsztatów dla dzieci na temat prawidłowego odżywiania się. Jak poinformował detalista, akcja o nazwie „Zielona Kraina” objęła swoim zasięgiem grono 4200 czwartoklasistów na terenie czterech polskich miast: Poznania, Kielc, Wrocławia i Białegostoku.

Projekt prowadzony jest od lutego br. we współpracy ze spółką Green Factory, dostawcą produktów do sieci Biedronka, a także z Polskim Instytutem Żywności i Żywienia. Zajęcia obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 11:12
StoryEditor
Kąpielówki z paczkomatu, czyli inwestycja Inpost na wakacyjnej Ibizie
InPost - otwierając pierwszy Paczkomat na Ibizie - rozszerzył swoją obecność na Balearach (fot. InPost)

Grupa InPost zrobiła kolejny krok w swojej strategii ekspansji w Hiszpanii – uruchomiła pierwszy Paczkomat na Ibizie i tym samym rozszerzyła swoją obecność na Balearach, gdzie obecnie działają już 193 punkty PUDO i 39 maszyn Paczkomat.

W całej Hiszpanii, na koniec 2024 roku, działało ponad 2 tysiące urządzeń Paczkomat i blisko 10 tysięcy punktów PUDO.

– Naszym celem jest stały rozwój Grupy InPost w Eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 13:51
StoryEditor
Majonez Dekoracyjny Winiary czy Kielecki: który króluje w Wielkanoc 2025?
Majonez Kielecki vs Majonez Dekoracyjny Winiary. Kto wygrał ranking w 2025 (fot. Paweł Mikos)

Temat majonezu w niektórych domach w Wielkanocy wywołuje bardziej ożywione dyskusje niż sondaże prezydenckie. Zatem, który majonez jest „naj”? Sprawdziliśmy ranking majonezów pod kątem popularności i tych najzdrowszych. Który z nich został królem Wielkanocy – Majonez Kielecki czy Dekoracyjny Winiary?

W artykule przeczytasz:

  • Co musi zawierać dobrej jakości majonez?
  • Ile kosztuje majonez w sklepach przed Wielkanocą 2025?
  • Jaki majonez jest najbardziej popularny przed Wielkanocą 2025?
  • Ranking najzdrowszych majonezów
  • Kto jest królem wielkanocnego stołu? Paragony rozstrzygające ​

     

Majonez jest jednym z tych produktów, który najbardziej kojarzy się ze świętami Wielkanocy. Jest idealny do jako składnik sałatek i jako dodatek do jajek.

Co musi zawierać dobrej jakości majonez?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) podkreśla, że dobrej jakości majonez powinien zawierać następujące składniki: olej roślinny, musztardę, żółtka jaj kurzych – odpowiedzialne za emulgację i nadające kremową konsystencję, ocet lub sok z cytryny – dodające kwaskowatości i działające jako konserwant oraz przyprawy.

Natomiast majonezy typu light lub lekkiego zawierają o co najmniej 30% mniej składnika odżywczego, na przykład tłuszczu, w porównaniu z regularnymi produktami.

– 100 g majonezu to ok. 650-700 kcal, a 1 łyżka to mniej więcej tyle samo kalorii, co 6 kostek mlecznej czekolady – ostrzegają eksperci z Centrum Respo.

Ile kosztuje majonez w sklepach przed Wielkanocą 2025?

W tym tygodniu Agencja ASM opublikowała specjalną edycję koszyka zakupowego. Tym razem wzięto pod lupę ceny 30 produktów niezbędnych do przygotowania wielkanocnych potraw. A to oznacza, że tym razem eksperci przyjrzeli się także cenom najpopularniejszych majonezów w poszczególnych sieciach.

Okazało się, że Majonez Winiary (400 ml) był najtańszy w Polomarkecie – 6,99 zł, a najdrożej w Dino – po  9,32 zł. Natomiast Majonez Kielecki (500 ml) miał najniższą cenę w Dino –7,29 zł, a najdroższy był w Intermarche – 13,39 zł.

Więcej na ten temat w artykule: Sensacyjni liderzy koszyka wielkanocnego ASM! Lidl poza podium, Biedronka droższa od Polomarketu.

image

Sensacyjni liderzy koszyka wielkanocnego ASM! Lidl poza podium, Biedronka droższa od Polomarketu

Jaki majonez jest najbardziej popularny przed Wielkanocą 2025?

Oto jakiego majonezu najczęściej używają Polacy w kuchni zapytał Ogólnopolski Panel Badawczy

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 63% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. kwiecień 2025 03:15