30.11.2019 / 08:55
StoryEditor

Najważniejsze wydarzenia tygodnia: Biedronka, Eurocash, Grupa Metro, Spar Group, Netto Polska, Abc

(fot. WH)
Ten tydzień obfitował w wydarzenia istotne dla handlu. Część sieci, jak np.: Action, Amazon, Archelan, Biedronka, Spar Group czy Netto chwaliła się zrealizowanymi oraz planowanymi ambitnymi inwestycjami. Jednak coraz głośniej w wypowiedziach obserwatorów rynku wybrzmiewa pytanie - co się stanie, gdy przyjdzie kryzys?

1. Biedronka chce przejmować małe lokalne sieci i sklepy franczyzowe konkurencji [TYLKO U NAS]
Biedronka sygnalizuje, że zamierza mocniej postawić na rozwój sieci „małych” dysk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 13:11
StoryEditor
Wrogie przejęcie i praktyki monopolistyczne? Poseł pyta o działania Grupy Żywiec
Browar Leżajsk (fot. Materiały Prasowe/Grupa Żywiec)
Poseł Andrzej Zapałowski (Konfederacja) pyta Ministra Rozwoju i Technologii o działania Grupy Żywiec m.in. w zakresie sprzedaży browaru w Leżajsku czy płacenia podatków. Resort nie doszukał się uchybień w działalności firmy.

Zapałowski zapytał m.in. o to, czy firma nie stosuje praktyk monopolistycznych na rynku piwnym. Swój wywód opiera na tym, że w ostatnich latach spółka kupowała różne browary, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.06.2024 / 13:00
StoryEditor
Martina Schmidt, Alfa Bio: Chcemy być liderem rynku tofu w Polsce
Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Z przeprowadzonych na nasze zlecenie badań wynika, że 40 proc. Polaków jeszcze nigdy nie próbowało tofu. To pokazuje, że rynek ma spore perspektywy do dalszego wzrostu – podkreśla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio, do której należy marka Lunter.

Czy Polska to dla Alfa Bio ważny rynek?

Oczywiście. Jednak zanim odpowiem w szczegółach na to pytanie, nakreślę w kilku zdaniach skąd wywodzi się firma, żeby lepiej pokazać na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 17:24