07.12.2016 / 23:25
StoryEditor

Marki własne Biedronki to blisko 50 proc. polskiego rynku private label

Produkty marki własnej w sklepach sieci Biedronka (materiały własne)
Coraz więcej sieci handlowych decyduje się budować swoją strategię cenową w oparciu o wysoki udział marek własnych (private label) w mixie sprzedażowym. Marki własne to produkty wytwarzane na zlecenie sieci i dostępne wyłącznie w ofercie danej sieci sklepów (w niemal wszystkich kategoriach wędliny, nabiał, słodycze, napoje, chemia).

System marek własnych pozwala obniżać koszty marketingu i opakowań do minimum oraz swobodnie negocjować ceny z producentami (zwiększanie marży na produktach), bez pośredników. P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 12:09
StoryEditor
Biedronka walczy o odzyskanie billboardów zajętych przez komornika. Zwrot akcji w sądowej wojence z Lidlem

"Billboardowa wojna" Lidla z Biedronką wkracza w nową fazę. Sąd apelacyjny zmodyfikował zabezpieczenie udzielone w lutym przez sąd okręgowy, co otwiera Biedronce drogę do odzyskania billboardów, które zostały wcześniej zajęte przez komornika. Portugalska sieć cieszy się z małego zwycięstwa, a tymczasem Lidl zapewnia, że nowe postanowienie sądu "przyjął pozytywnie".

W lutym br. Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach zabezpieczenia nakazał zajęcie - na czas trwania procesu Lidla przeciwko Jeronimo Martins Polska (właścicielowi sieci Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 16:08
StoryEditor
Allegro wypowiada wojnę podróbkom. Właściciel platformy wprowadził kary za próby ich sprzedaży
Podróbki stanowią duży problem m.in. dla branży odzieżowej, ale też kosmetycznej czy zabawkarskiej (fot. Shutterstock)

Handel podróbkami naraża przemysł na poważne straty. Sama tylko branża odzieżowa traci z tego tytułu niemal 12 miliardów euro rocznie, co stanowi około 5,2 proc. całkowitego obrotu tego sektora. – W Polsce najwięcej podróbek pojawia się na Allegro – stwierdza Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy. 4Właściciel platformy zdaje się mieć świadomość skali problemu, bo postanowił z nim walczyć. Jak?

Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy, która przeanalizowała nowy regulamin korzystania z Allegro stwierdziła, że został on wprowadzony m.in. po to, żeby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:49