Krówka mleczna Biedronka Premium jest produktem na bazie wysokiej jakości pełnego mleka oraz 15 proc. masła. Taki skład zapewnia cukierkom niepowtarzalny smak oraz opinię najbardziej maślanej krówki na rynku. Aksamitna i ciągnąca masa, z czasem staje się delikatnie krucha z charakterystyczną „łezką” we wnętrzu. O unikatowości produktu decyduje również ręczny sposób wytwarzania, oparty na tradycyjnej recepturze.
- Bardzo cieszymy się, że przy współpracy z działem jakości oraz działem zakupów sieci sklepów Biedronka, możemy oferować wyroby naszej firmy milionom Polaków. Jest nam niezmiernie miło, że krówka mleczna Biedronka Premium otrzymała tytuł Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów. To dla nas ogromne wyróżnienie, ale też motywacja do dalszej pracy. Pokazuje ono, że połączenie najlepszych składników i tradycyjnej, ręcznej produkcji z nowoczesnym opakowaniem to klucz do sukcesu. Krówka mleczna Biedronka Premium jest produktem, który otaczamy szczególną troską – to nasza wizytówka oraz świadectwo dobrego smaku i najwyższej jakości mówi - Maciej Tryt, prezes zarządu, Jutrzenka Dobre Miasto.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.