16.03.2021 / 08:26
StoryEditor

Koszyk zakupowy A. Dudy droższy po sześciu latach o 32 proc. Biedronka: wcale nie

”Koszyk Dudy” w gazetce Biedronki w lutym 2020 r. (wiadomoscihandlowe.pl/prezydent.pl)
Sześć lat temu Andrzej Duda, jeszcze jako kandydat PiS na prezydenta RP, zapłacił w jednym ze sklepów Biedronka za 9 produktów spożywczych 37,02 zł. Po latach ten sam „koszyk Dudy” kosztuje w sieci Biedronka niemal 50 zł – sprawdzili dziennikarze portalu money.pl.

Koszyk zakupów zrobionych przez Andrzeja Dudę podczas kampanii wyborczej w marcu 2015 roku podrożał do tej pory o 32 proc., do 48,81 zł. Ówczesny kandydat na prezydenta kupił li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 11:15
StoryEditor
Dino przekroczyło granicę 2500 sklepów! Co przyniesie druga połowa roku?
W pierwszym półroczu br. sieć Dino otworzyła prawie 100 nowych sklepów (fot. Wiadomości Handlowe/Konrad Kaszuba)
Dino pochwaliło się, że w okresie od stycznia do czerwca br. uruchomiło 98 nowych sklepów. To oznacza, że na półmetku roku stan posiadania sieci przekroczył 2,5 tys. placówek. Jakie będzie tempo rozwoju Dino w kolejnych miesiącach?

Na koniec czerwca 2024 r. sieć Dino liczyła 2504 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 2272 markety. Łączna powierzchnia sal sprzedaży marketów Dino wyniosła z kolei 98...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 15:19
StoryEditor
1Minute Smacznego! prezentuje nowy, multibrandowy koncept sklepu. Foodvenience z ofertą barową
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
Sieć sklepów 1Minute Smacznego! kontynuuje eksperymentowanie. Tym razem po raz pierwszy uruchomiła placówkę działającą wspólnie pod brandami 1Minute i Lokal+48. Marki te "tworzą jedną, wspólną przestrzeń integrującą elementy foodvenience i oferty barowej".

Pierwszy tego typu lokal ruszył w strefie foodhall w Porcie Lotniczym Łódź. - Cieszy mnie, że lotnisko w Łodzi zyskało nowoczesną strefę food hall, a my po raz kolejny skute...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 15:22