27.03.2020 / 11:42
StoryEditor

Koniec Gangu Słodziaków? Nie do końca! Zaległe maskotki trafiają jeszcze do klientów, którzy na nie czekali

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sieci sklepów Biedronka mogli zbierać naklejki na Słodziaki do 17 grudnia 2019 r. Niestety już kilka dni przed zakończeniem promocji klienci skarżyli się, że nie mogą odebrać wybranej maskotki, bo w sklepach zabrakło bohaterów Gangu Słodziaków. Jak się jednak okazuje, Biedronka stara się jednak spełnić oczekiwania klientów, dziękuje im za cierpliwość i… przesyła zaległe Słodziaki.

Firma Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, zastrzegła w regulaminie, że klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 14:48
StoryEditor
Lagardère wprowadza na Lotnisko Chopina nowy koncept premium. To sygnał zmian jakie przechodzi branża travel retail
Lagardère Travel Retail w Polsce wzmacnia segment premium. Nowa odsłona konceptu The Fashion Gallery na lotnisku Chopina to oferta powiększona o kolejne ekskluzywne marki: Max Mara Weekend, Zadig & Voltaire, a także damskie kolekcje BOSS i Polo Ralph Lauren. To kolejny krok Grupy w procesie podnoszenia standardów w sektorze duty free i fashion.

Już od 5 czerwca pasażerowie Lotniska Chopina mogą odwiedzać The Fashion Gallery w nowej, odświeżonej formule. Powierzchnia dedykowana marce Ralph Lauren powiększyła się o połow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 15:51
StoryEditor
Gama zbliża się do granicy 1 tys. sklepów. Mocny wzrost sieci w ostatnich latach! A jak wyglądają plany?
Gama zbliża się do tysiąca sklepów. W planach 50 nowych placówek (fot. mat. pras.)
Sieć Gama zrzesza obecnie 287 przedsiębiorców, prowadzących 949 sklepów w całej Polsce zatrudniających 5450 osób. Operator planuje otwarcie kolejnych 50 sklepów, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.

Szyld Gama świętuje swoje 13. urodziny. Historia sieci zaczęła się w czerwcu 2011 r., gdy otworzony został pierwszy sklep w Zakopanem. Od tego czasu, jako część Grupy Eurocash, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 20:25