27.03.2020 / 11:42
StoryEditor

Koniec Gangu Słodziaków? Nie do końca! Zaległe maskotki trafiają jeszcze do klientów, którzy na nie czekali

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sieci sklepów Biedronka mogli zbierać naklejki na Słodziaki do 17 grudnia 2019 r. Niestety już kilka dni przed zakończeniem promocji klienci skarżyli się, że nie mogą odebrać wybranej maskotki, bo w sklepach zabrakło bohaterów Gangu Słodziaków. Jak się jednak okazuje, Biedronka stara się jednak spełnić oczekiwania klientów, dziękuje im za cierpliwość i… przesyła zaległe Słodziaki.

Firma Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, zastrzegła w regulaminie, że klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:42
StoryEditor
KE wezwała Temu do przestrzegania unijnych przepisów o ochronie konsumentów, wytykając firmie szereg naruszeń
Temu ma obcnie miesiąc na ustosunkowanie się do pytań CPC oraz zaproponowanie sposobu rozwiązania zidentyfikowanych problemów z prawem konsumenckim (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska po przeprowadzeniu dochodzenia na szczeblu europejskim we współpracy z krajowymi organami ds. ochrony konsumentów (Consumer Protection Cooperation Network - SPC) powiadomiła Temu o całym szeregu praktyk stosowanych na tej platformie, a naruszających unijne prawo konsumenckie.

CPC nakazało Temu dostosowanie praktyk do przepisów konsumenckich UE. Temu, które nadal pozostaje przedmiotem dochodzenia, poproszono również o dostarczenie dodatkowych info...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:01
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka - jak trzy topowe sieci spożywcze radzą sobie z rynkowymi wyzwaniami?
Biedronka w przeciwieństwie do Żabki i Dino zaliczyła w trzecim kwartale roku spadek sprzedaży like-for-like (fot. Shutterstock)

7 listopada Dino opublikowało wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, chwaląc wzrostem obrotów na porównywalnej bazie sklepów (like-for-like) o 2,3 proc. Na tle Biedronki Dino wypadło więc pod tym względem znacznie lepiej, ale do Żabki wynik sieci z Krotoszyna się nie umywa.

Z zestawienia przygotowanego przez Agnieszkę Skonieczną, retail & pharma business unit director w PMR Market Experts, wynika, że w trio złożonym z Biedronki, Dino i Żabki pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:01