Od czwartku, 10 listopada, kabanosy z serii Duda Nasze Polskie dołączają do „Gangu Bystrzaków”, akcji promocyjnej sieci Biedronka. Kabanosy w czterech odsłonach smakowych dołączają do innych produktów z serii Duda Nasze Polskie oraz Cedrob z Kurnej Półki promowanych w jesiennej akcji dyskontu. To zarazem realizacja strategii rozszerzania dostępności kabanosów na polskim rynku.
- Nasze kabanosy zyskują coraz większą popularność wśród konsumentów dzięki rozszerzaniu dostępności numerycznej, cieszymy się, że doceniają ich smak i jakość, wracając po nie podczas codziennych zakupów - mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju spółki Silesia. – To bardzo ważny produkt dla marki Duda Nasze Polskie, której głównym celem jest dostarczanie wędlin hołdujących polskim, tradycyjnym smakom, a kabanos - obok kiełbas suchych – jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem kategorii, wręcz kultowym – dodaje.
Marka Duda od października posiada w swojej ofercie nowe gramatury kabanosów: 95 g oraz 170g i to właśnie te mniejsze, poręczne, idealne „na raz” paczki pojawią się w ofercie promocyjnej dyskontu. Dedykowane standy wypełnione będą najpopularniejszymi smakami – w ofercie pojawiają się kabanosy wieprzowe, drobiowo-wieprzowe, pikantne czy swojski boczek.
- Od kilku tygodni prowadzimy w największych antenach radiowych kampanię promującą markę Duda i jej kultowe produkty, do spróbowania których śpiewająco zachęca Sławomir, obecnie jeden z najpopularniejszych głosów w naszym kraju. Spoty można usłyszeć na antenach Radia RMF, Radia Zet oraz Polskiego Radia – mówi Marietta Stefaniak.
Do tej pory w ramach akcji promocyjnej dyskontu „Gang Bystrzaków” na półkach co tydzień pojawiały się kolejne produkty Duda Nasze Polskie i Cedrob z Kurnej Półki. Konsumenci mieli okazję kupić między innymi frankfurterki, kiełbaski drobiowe czy plastry na kanapkę. Natomiast kabanosy marki Duda Nasze Polskie są dostępne w większości sieci handlowych oraz w handlu hurtowym, a ich promocję obok kampanii radiowej wspiera kampania digitalowa