23.03.2023 / 00:22
StoryEditor

Jak Biedronka poradziła sobie w ostatnim kwartale 2022 r.? Co wydarzyło się przed świętami?

Sklep dla dzieci Biedronka w sali zabaw w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Portugalska grupa Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka, miała w IV kw. 2022 r. 171 mln euro zysku netto jednostki dominującej, o 23,3 proc. więcej niż przed rokiem. Przychody wzrosły w tym okresie o 23 proc. do 6,99 mld euro. EBITDA spółki wyniosła 506 mln euro, co oznacza wzrost o 14,8 proc. rdr.

W całym 2022 r. EBITDA grupy wzrosła o 17 proc. rok do roku do 1,85 mld euro przy przychodach na poziomie 25,39 mld euro (wzrost o 21,5 proc.). Zysk netto jednostki d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 13:33
StoryEditor
LPP Logistics robotyzuje magazyn. Jakiego wzrostu wydajności spodziewa się firma?
LPP Logistics robotyzuje magazyn. Jakiego wzrostu wydajności spodziewa się firma? (fot. materiały prasowe)

LPP Logistics zakończyła pierwszy etap robotyzacji swojego największego magazynu do obsługi e-commerce. Otwarty w lipcu obiekt 2024 roku, został wyposażony w zaawansowane technologie automatyczne oraz systemy oparte na sztucznej inteligencji. Docelowo będzie jednym z najnowocześniejszych magazynów w branży fashion w Europie. Jakie korzyści przyniesie tak zaawansowana robotyzacja magazynu?

Magazyn znajduje się w gminie Białe Błota pod Bydgoszczą, a jego powierzchnia wynosi powierzchni 100 tys. m kw. W ramach zakończonej fazy pilotażowej wdrożono flotę 555 robotów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 13:13
StoryEditor
Adam Mickiewicz i Stańczyk promują marki własne Aldi Polska. Mocna mieszanka kawy i AI
Aldi Polska wykorzystał AI do stworzenia grafiki reklamowej (mat. prasowe)

Sieć Aldi ruszyła z najnowszą komunikacją promującą markę własną kawy Barissimo. Kampania „Barissimo – ożywi Twój dzień" wykorzystuje możliwości i narzędzia sztucznej inteligencji do stworzenia grafiki reklamowej, bazującej na obrazach mistrzów malarstwa. To pierwsze takie przedsięwzięcie w historii Aldi Polska. Kampanii towarzyszą działania POS, w tym aromamarketing oraz komunikacja w social mediach.

W kampanii wykorzystano znane dzieła mistrzów malarstwa, w tym obrazy takie jak: "Mona Lisa" i "Portret Ginevry Benci" Leonarda da Vinci, "Dziewczyna z perłą" autorstwa Joh...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 19:00