22.03.2023 / 21:22
StoryEditor

Biedronka chce zbliżyć się jeszcze bardziej do klientów. Jeronimo Martins chce zainwestować ponad 1 mld euro. W Polsce firma może otworzyć więcej sklepów niż w 2022 r.

Jeronimo Martins (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Właściciel sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara jest przekonany, że w 2023 rok wchodzi z silną pozycją konkurencyjną i będzie elastycznie radził sobie w niepewnym otoczeniu. Grupa Jeronimo Martins przeznaczy na inwestycje 1 mld euro. W Polsce otworzy podobną liczbę nowych sklepów, co w 2022 roku.

„Inflacja żywności pozostaje wysoka, pojawiają się jedynie wczesne oznaki jej spadku. Choć na ten rok spodziewany jest scenariusz dezinflacji, to nadal trudno przewidzieć poziom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 17:14
StoryEditor
Staropolanka chce wskoczyć na podium polskiego rynku wód butelkowanych. Producent inwestuje w wizerunek i promocję marki
Przedstawiciele marki Staropolanka i PZPN (fot. Pzpn)

Uzdrowiska Kłodzkie, właściciel marki Staropolanka, przedłużają umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Firma chce budować rozpoznawalność i wskoczyć na podium najlepiej sprzedających się wód w Polsce.

Staropolanka została „oficjalną wodą Reprezentacji Polski”. Marka wspiera nie tylko pierwszą kadrę narodową kobiet i mężczyzn, ale również reprezentację Polski mężczyzn do lat ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 14:10
StoryEditor
Carrefour nie będzie sprzedawał mięsa z Mercosur. Handlowy gigant sprzeciwia się napływowi produktów z Ameryki Południowej
Alexandre Bompard (fot. Fot. Wikimedia Commons/timsimm, Na Lic. Cc By-sa 3.0)

Unia Europejska pracuje nad umową o wolnym handlu z krajami Mercosur. Środowiska rolnicze protestują, bo jak twierdzą, spowoduje to napływ niespełniających odpowiednich wymagań produktów. W podobne tony uderza też Carrefour.

Unia Europejska jest już blisko finalizacji umowy o wolnym handlu z Mercosur. To międzynarodowa organizacja gospodarcza, w skład której wchodzą Argentyna, Boliwia, Brazylia, Par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 14:45