12.02.2018 / 10:58
StoryEditor

Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny

Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Zgłoszony do tegorocznego konkursu Drogeria Roku Jasmin w Wałbrzychu, obchodził w czwartek 8 maja swoje pierwsze urodziny.

Podczas uroczystych obchodów odbyły się pokazy makijażu, dermokonsultacje marki Sylveco oraz pokazy manicure’u hybrydowego przeprowadzone przez markę La Boom. Do tego każdy zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 10:18
StoryEditor
Aktywiści nie odpuszczają Lidlowi. W sobotę znów będą protesty pod sklepami sieci
Lidl ma problem z rozpoczęciem budowy centrum dystrybucyjnego w Gietrzwałdzie (fot. mat.pras.)

Pikiety pod sklepami sieci Lidl w całej Polsce zapowiedziano na najbliższą sobotę, czyli 15 lutego. Organizatorzy akcji chcą zablokować budowę centrum dystrybucyjnego sieci Lidl, które ma powstać w Gietrzwałdzie w odległości kilkuset metrów od tamtejszego sanktuarium maryjnego.

Spór o halę Lidla w Gietrzwałdzie toczy się od lat. Sieć zaplanowała tam budowę centrum dystrybucyjnego. Pomysłowi sprzeciwiają się jednak obrońcy tamtejszego sanktuarium, jedne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 14:04
StoryEditor
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi (fot. Shutterstock)

Z powodu inflacji, przez którą ceny wciąż rosną, nie ma się co dziwić, że smart-shopping w Polsce robi się coraz bardziej popularny. Gdzie najwięcej kupują sprytni kupujący i jakie narzędzia wykorzystują najczęściej?

Smart-shopperzy to konsumenci, którzy planują zakupy, starając się uzyskać jak najwyższą wartość przy jak najniższych kosztach. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka świadomoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:00