12.02.2018 / 10:58
StoryEditor

Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny

Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Zgłoszony do tegorocznego konkursu Drogeria Roku Jasmin w Wałbrzychu, obchodził w czwartek 8 maja swoje pierwsze urodziny.

Podczas uroczystych obchodów odbyły się pokazy makijażu, dermokonsultacje marki Sylveco oraz pokazy manicure’u hybrydowego przeprowadzone przez markę La Boom. Do tego każdy zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 13:06
StoryEditor
Jak kupują polskie firmy? Allegro Business pokazuje wyniki badań
Samozatrudnieni chętne krorzystają za zakupów dla firmy przez internet (fot. Freepik)

Polskie firmy robią w sieci zarówno zakupy artykułów biurowych, jak i rzeczy niezbędnych do prowadzenia rdzenia swojej działalności. Króluje kilka branż.

Zakupy firmowe na Allegro robi 72 proc. ankietowanych przedsiębiorstw ⎼ są to firmy z różnych branż takich jak: uroda (75 proc.), biura (73 proc.), moto (73 proc.), branża budow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 08:48
StoryEditor
Biedronka sprzedaje plecaki wojenne. W środku nóż, kubek i śpiwór z gwizdkiem
Plecak z wyposażeniem Biedronki (fot. Biedronka)

W nowej gazetce sieci Biedronka znalazła się oferta dla osób, które chcą być gotowe na dłuższe pozostawanie poza domem. To plecak z wyposażeniem survivalowym.

Dyskonter już po raz kolejny oferuje podobne rozwiązanie, wcześniej plecak ewakuacyjny trafił do sprzedaży w połowie zeszłego roku. Teraz sieć wraca z tym pomysłem. Na półki skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 15:30