12.02.2018 / 10:58
StoryEditor

Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny

Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu obchodziła pierwsze urodziny (Anna Zawadzka)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)
Zgłoszony do tegorocznego konkursu Drogeria Roku Jasmin w Wałbrzychu, obchodził w czwartek 8 maja swoje pierwsze urodziny.

Podczas uroczystych obchodów odbyły się pokazy makijażu, dermokonsultacje marki Sylveco oraz pokazy manicure’u hybrydowego przeprowadzone przez markę La Boom. Do tego każdy zaku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:29
StoryEditor
Gdzie zakupy świąteczne będą najtańsze? Jedna sieć przeprowadziła ogromną ofensywę cenową. Dyskonty liderami podwyżek (RAPORT ASM)

Sieć Dino obniżyła ceny produktów świątecznego koszyka ASM aż o ponad 9 proc. i została liderem zestawienia najtańszego koszyka zakupowego przed świętami. Najwyższe wzrosty cen względem zeszłego roku zanotowano w dyskontach.

Badanie „koszyk świąteczny 2024” firmy ASM Sale Force Agency pokazuje, że najtańszy koszyk zakupów przedświątecznych można mieć w Dino. Cena to 248,97 zł. Na drugim miejscu zes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 09:08
StoryEditor
Gigantyczna fuzja sieci spożywczych zablokowana przez sąd! Powodem potencjalne ograniczenie konkurencji
Fuzja sieci Albertsons i Kroger została zablokowana (fot. Kevin Chen Images/Shutterstock; Robert Way/Shutterstock)

Amerykańska sędzia federalna zablokowała opiewającą na 25 mld dolarów transakcję przejęcia przez sieć Kroger konkurencyjnego operatora Albertsons, dzięki której mógł powstać podmiot z 5 tys. sklepów w całych Stanach Zjednoczonych. To werdykt po myśli Federalnej Komisji Handlu (FTC).

Jak donoszą amerykańskie media, prawdopodobnie decyzja ta zablokuje możliwość przejęcia Albertsons przez Krogera w takiej czy innej konfiguracji. Zwyciężyły obawy przed za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 15:48