03.08.2016 / 09:26
StoryEditor

Były szef Biedronki chce utworzyć portugalsko-rosyjską izbę handlową

Pedro Pereira da Silva, były dyrektor wykonawczy Biedronki. (fot. Dixi)
Pedro Pereira da Silva, były dyrektor wykonawczy Biedronki, działa na rzecz utworzenia portugalsko-rosyjskiej izby handlowej. - Pewne działania w tym celu zostały już wykonane. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli usłyszeć coś więcej na ten temat – powiedział lizbońskiemu dziennikowi „Jornal de Negocios”.

Portugalski biznesmen w latach 2011-2015 pełnił funkcję CEO Biedronki. Dłużej, bo od 2008 r., stał na czele Polsko-Portugalskiej Izby Gospodarczej. Pereira da Silva przyz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 13:04
StoryEditor
Promocje na śledzie. Biedronka, Lidl, Dino i wiele innych sklepów prześciagają się w ofertach z okazji ostatniego dnia karnawału
Promocje na śledzie z okazji ostatniego dnia karnawału. Takie rabaty oferują w polskich sklepach (fot. Envato Elements)

Wielkimi krokami zbliża się ostatni dzień karnawału, w Polsce często nazywany "Śledzikiem". Doskonale wiedzą o tym rodzime hipermarkety, supermarkety i dyskonty spożywcze, które przygotowały dla swoich klientów masę ciekawych promocji. Sprawdźcie, co na "Ostatki" oferują Biedronka, Lidl, Dino, Carrefour, Auchan, Netto i Kaufland.

Tegoroczne "Ostatki" zapoczątkowane zostały 27 lutego. To właśnie wtedy miał miejsce Tłusty Czwartek, kiedy to byliśmy świadkami ogromnych kolejek przed cukierniami, a także nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 08:45
StoryEditor
Unilever będzie miał nowego CEO! Kto zastąpi Heina Schumachera?
Fernando Fernandez, nowy CEO Unilevera (fot. mat. prasowe)

Unilever poinformował, że jego dyrektor generalny Hein Schumacher rezygnuje ze swojej funkcji i opuści firmę. Menedżer kierujący Unileverem od lipca 2023 r. pozostanie w koncernie do 31 maja, ale już 1 marca przestanie być CEO oraz członkiem zarządu. Wiadomo już, kto go zastąpi.

Jak poinformowano, do rozstania Heina Schumachera z Unileverem dojdzie za obopólną zgodą.

Fernando Fernandez nowym CEO Unilevera

Nowym CEO Unilevera na początku marca zos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 18:20