21.06.2024 / 16:52
StoryEditor

Biedronkowy outfit. Do sprzedaży wchodzi nowa kolekcja ubrań i dodatków dla fanów sieci

Biedronka Fun Collection 2024 obejmuje nie tylko ubrania, ale też dodatki (fot. materiały prasowe)
24 czerwca, a więc w najbliższy poniedziałek, w sklepach Biedronka pojawi się kolejna odsłona ubrań, ale też dodatków adresowanych do fanów sieci. Jakie produkty będzie można w niej znaleźć?

Nowa kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka – czerwonym, żółtym i czarnym. Tym razem cześć produktów ozdobiono logotypem sieci, część samym napisem wykonanym z użyciem charakterystycznego fontu, a część wizerunkiem uśmiechniętego nakrapianego chrząszcza.

– W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję, zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej – mówi Olga Limanowska, kupiec współodpowiedzialny za Biedronka Fan Collection.

Bielizna, skarpetki, koszulki, klapki... Co jeszcze?

W kolekcji nie mogło zabraknąć kultowych już klapek w wersji damskiej i męskiej za 19,99 zł. Obejmuje ona także proste w formie, wygodne koszulki damskie i męskie w trzech kolorach z kontrastowym napisem "Biedronka" za 14,99 zł.

Na tych, którzy sympatię dla sieci chcieliby wyrazić w bardziej dyskretny sposób, czekają z kolei biedronkowa bielizna, czyli damskie figi i męskie bokserki w cenie 29,99 za dwupak oraz skarpetki damskie i męskie, zarówno krótkie, jak i długie w cenie 11,98 zł za dwupak.

Nowością w tegorocznej Biedronka Fun Collection są dodatki w postaci okularów słonecznych (w cenie 19,99 zł), toreb shoperek oraz nerek (w cenie 24,99 zł).

Wprowadzeniu kolekcji do sprzedaży towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych, przygotowana we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi.

Biedronka i Lidl ubierają Polaków w swoje barwy

Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection jest przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób ubranych w modowe propozycje sieci, ponieważ klienci czekali na tę ofertę, a do sieci wpływały liczne pytania o to kiedy kolekcja wróci do sprzedaży.

Kolekcję odzieży dla swoich fanów Biedronka przygotowuje już od kilku lat. Podobnie robi też największy konkurent sieci Biedronka, czyli Lidl, który swoją tegoroczną kolekcję wprowadził do sprzedaży na początku czerwca.

Obie sieci stosują przy tym tę samą taktykę, czyli nie wprowadzają produktów tego typu do sprzedaży na stałe, ale limitują ją. Dzięki temu osiągają efekt unikatowości oferty i przyciągają klientów do sklepów w określonym czasie.

20.11.2024 / 16:03
StoryEditor
Producenci makaronu widzą lekkie przesunięcie zakupów konsumentów w kierunku droższych kategorii. Co z wolumenami?
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)

Makarony Polskie zanotowały wyraźne spadki przychodów i zysku netto po trzech pierwszych kwartałach tego roku. Prezes firmy Zenon Daniłowski twierdzi, że to efekt tego, że ceny zakupu surowców spadły, więc potaniały też produkty na półkach.

Jak ocenia Pan III kw. 2024 pod względem sprzedażowym, wolumenów i przychodów?

Wynik po trzech kwartałach w kontekście rynku i sytuacji ekonomicznej w kraju oceniam pozyt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:02
StoryEditor
Czy Sephora finansowała kampanię Donalda Trumpa? Sieć ucina spekulacje
Sieć Sephora stanowczo zaprzeczyła informacjom, o tym jakoby finansowała kampanię wyborczą Donalda Trumpa (fot. materiały prasowe)

W mediach społecznościowych pojawiły się doniesienia o tym, że Sephora przekazała znaczne środki na kampanię prezydencką Donalda Trumpa i nawoływania do bojkotu sieci. Szum był na tyle duży, że Sephora wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie. Co z niego wynika?

W oświadczeniu, o którym pisze portal wiadomoscikosmetyczne.pl Sephora stanowczo odcięła się od pogłosek o rzekomym wsparciu kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa.

„Sepho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 14:00