28.07.2016 / 05:54
StoryEditor

Biedronka zwiększa dynamikę wprowadzania do sklepów marek własnych

Na półkach Biedronki znaleźć można coraz więcej produktów pod markami własnymi sieci (fot. Jeronimo Martins)
Należąca do grupy Jeronimo Martins sieć Biedronka zwiększyła dynamikę wprowadzania na półki swoich sklepów nowych produktów w ramach marki własnej o ponad 28 proc. O ile w pierwszej połowie ub.r. lider polskiego handlu wprowadził na rynek 177 towarów private label, o tyle w tym samym okresie tego roku debiutów tych było aż 247.

Więcej oferty w ramach marki własnej pojawiło się także w należących do operatora Biedronki portugalskich supermarketach Pingo Doce. Do placówek tych pomiędzy styczniem a czerwc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 13:40
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, członek zarządu Makro Polska gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej strategiom asortymentowym
Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Polska panelistą na kongresie Retail Trends 2025 (mat. prasowe)

Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Polska, podzieli się swoimi obserwacjami na temat tego, jak zmieniające się potrzeby konsumentów i nowe technologie wpływają na ofertę sieci detalicznych. Debata z jego udziałem, poświęcona tym zagadnieniom, odbędzie się podczas kongresu Retail Trends 2025, na sali Consumer Trends.

Sławomir Leszczyński jest związany z Makro Polska od blisko 10 lat. Jego kariera w strukturach menedżerskich tej firmy, która prowadzi sieć hurtowni Makro Cash & Carry i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 12:05
StoryEditor
Mikrofirmy z tych branż zaciągnęły w ubiegłym roku najwięcej kredytów. BIK publikuje obszerny raport oraz prognozy na 2025 r.
BIK opublikował raport dotyczący rynku kredytów dla mikrofitm w 2024 r. (fot. Shutterstock)

Na koniec grudnia 2024 roku wartość kredytów dla mikrofirm wynosiła 74 mld zł, co stanowiło 14 procent łącznej wartości portfela kredytów wszystkich przedsiębiorstw i samorządów - wynika z obszernego raportu opublikowanego przez Biuro Informacji Kredytowej. Eksperci przybliżyli w nim, jakie jakie zjawiska kształtowały krajobraz kredytowy mikrofirm w minionym roku, a także podzielili się prognozami dotyczącymi na najbliższe miesiące.

Według Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), na koniec 2024 r. w Polsce zarejestrowanych było około 2,5 miliona mikrofirm. Mowa o prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 04:58