02.10.2020 / 12:23
StoryEditor

Biedronka zabiera głos w sprawie plastiku. Główny temat to ekoprojektowanie opakowań

wiadomoscihandlowe.pl/MG (Butelki wody marki własnej w jednym ze sklepów Biedronka)
Przedstawiciele Jeronimo Martins będą dyskutować o przyszłości świata i ekoprojektowaniu, głównie w kontekście plastiku w opakowaniach produktów podczas 8. Edycji Targów CSR. W panelu Ekoprojektowanie – szanse i wyzwania, moderowanym przez Arkadiusza Mierzwę, dyrektora ds. komunikacji sieci Biedronka, udział wezmą dostawcy sieci Biedronka m.in. Bewa oraz Persan, a także partner sieci - Rekopol, z którym sieć realizuje obowiązki jako wprowadzającego produkty w opakowaniach.

Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, ochrona bioróżnorodności oraz odpowiedzialna gospodarka odpadami to od lat priorytety Biedronki – deklaruje sieć. Właśnie dlatego w wielu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 12:09
StoryEditor
Biedronka walczy o odzyskanie billboardów zajętych przez komornika. Zwrot akcji w sądowej wojence z Lidlem

"Billboardowa wojna" Lidla z Biedronką wkracza w nową fazę. Sąd apelacyjny zmodyfikował zabezpieczenie udzielone w lutym przez sąd okręgowy, co otwiera Biedronce drogę do odzyskania billboardów, które zostały wcześniej zajęte przez komornika. Portugalska sieć cieszy się z małego zwycięstwa, a tymczasem Lidl zapewnia, że nowe postanowienie sądu "przyjął pozytywnie".

W lutym br. Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach zabezpieczenia nakazał zajęcie - na czas trwania procesu Lidla przeciwko Jeronimo Martins Polska (właścicielowi sieci Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 11:04
StoryEditor
Wśród nocnej ciszy [FELIETON]
W tym roku zwierzęta nie przemówią ludzkim głosem (fot. Shutterstock)

Rozczaruje się ten, kto w tegoroczną Noc Wigilijną wyjdzie na dwór, by posłuchać zwierząt przemawiających ludzkim głosem. Tradycja, której korzenie sięgają czasów pogańskich, padła ofiarą... dyskontowej wojny cenowej.

Zwierzęta od dekad są nieodłącznym elementem handlowego krajobrazu w Polsce. Niektóre wyginęły – wystarczy przypomnieć Małpkę – a innym groziła zagłada, lecz wiele z nich dotrwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2024 06:05