03.04.2023 / 17:56
StoryEditor

Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów. Ilu placówek dotyczy ta akcja?

W tym tygodniu prawie 3 tys. sklepów sieci Biedronka ma być czynnych co najmniej do 23.00 (fot. materiały prasowe)
W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc zdecydowana większość dyskontów pod logo Biedronka będzie czynna od godz. 6:00 co najmniej do godz. 23:00. Dłuższe od standardowych godziny otwarcia placówek zapewne ucieszą klientów, dla których sieć przygotowała też inne atrakcje, ale co z pracownikami?

Sieć Biedronka informuje, że „dla komfortu klientów” wydłuża godziny funkcjonowania sklepów. W Wielkim Tygodniu, już od poniedziałku 3 kwietnia począwszy ponad 2,5 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.02.2025 / 08:04
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Eurocash, Metro, Biedronka, Auchan, Żabka, Neonet, Moya, InPost. JD.com, Wars
TOP10 (fot. Wh)

Mijający tydzień w handlu to m.in. informacja o tym, że Eurocash zamierza zainwestować 40 mln zł w rozwój swojego parasolowego szyldu “Moje Sklepy”. Biedronka tylko w styczniu otworzyła 30 sklepów, a właściciel sieci Makro chce zdjąć spółkę z giełdy.

1. EUROCASH WYDA 40 MLN ZŁ NA ROZWÓJ SIECI MOJE SKLEPY. W co zainwestuje dystrybutor i jakie cele chce osiągnąć?

Parasolowa marka “Moje Sklepy”, w skład której wchodzą sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 16:36
StoryEditor
Nierówna walka mleczarni z sieciami handlowymi. Mleczarze mają jednak pomysł jak wyrównać szanse?

Jak twierdzą przedstawiciele branży mleczarskiej, zmaga się ona od lat z trudnymi warunkami narzucanymi przez duże sieci handlowe. Dlatego m.in. z tego powodu sektor chce stworzyć strategię, która wyrówna szanse oraz pomoże rozwiązać wiele problmów dotykających branżę. Jakimi sposobami chce to osiągnąć?

Wygląda na to, że branża mleczarska ma już dość warunków na rynku krajowym, w tym rosnącej konkurencji sieci handlowych, która prowadzi do niekorzystnych warunków dla dostawców....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:18