28.08.2016 / 19:32
StoryEditor

Biedronka wprowadza kartę lojalnościową Moja Biedronka

Biedronka wprowadza kartę lojalnościową „Moja Biedronka” (fot. materiały prasowe)
Biedronka wprowadza kartę lojalnościową „Moja Biedronka", na której klienci sklepów będą mogli gromadzić punkty za zakupy, a następnie wymieniać je na maskotki z „Gangu Świeżaków”. Akcja lojalnościowa rusza od 29 sierpnia.

Na czym dokładnie polega promocja? W gangu świeżaków jest osiem maskotek, które przypominają warzywa i owoce: marchew, śliwkę, jabłko, grzyba, truskawkę, brokuła, pomidora i gru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 11:53
StoryEditor
Czy Dino wypłaci w końcu dywidendę? Analitycy: W 2026 r. ok. 800 mln zł mogłoby trafić po raz pierwszy do akcjonariuszy
Sklep Dino w Wałbrzychu (Shutterstock)

Według analityków Noble Securities spółka Dino Polska notowana jest obecnie z ponad 70 proc. premią do spółek porównywalnych. Analizując historyczne dane i perspektywy dla firmy eksperci postanowili dokonać korekty prognozy wyników m.in. ze względu na plany rozwoju sieci sprzedaży i dane wpływające na oczekiwany poziom LfL. W konsekwencji wskazali na 27-proc. potencjał spadkowy w średnim okresie.

Analitycy Noble Securities obniżyli więc rekomendację dla spółki Dino Polska do “Sprzedaj” z “Redukuj” podnosząc cenę docelową z 264,6 zł do 358,4 zł.

Jaka dy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 20:12
StoryEditor
Polski producent, hurtownik i detalista żywności inwestuje w zaplecze logistyczne
Janex Sławomir i Elżbieta Wiesiak Sp. j.

Firma Janex, polski producent żywności oraz dostawca detaliczny i hurtowy wynajął około 11,7 tys. mkw. nowej powierzchni w kompleksie magazynowym MLP Pruszków II. Firma uruchomi w nowym budynku swój drugi i jednocześnie dwukrotnie większy zakład funkcjonujący na terenie tego parku logistycznego. Zgodnie z planem najemca będzie mógł korzystać z dodatkowej powierzchni od kwietnia 2026 r.

Firma Janex podpisała z MLP Group nową umowę najmu na około 11,7 tys. mkw. w kompleksie MLP Pruszków II. Z tego około 1,5 tys. mkw. przeznaczone będzie na cele biurowe, a 10,2 t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 20:24