15.04.2019 / 12:24
StoryEditor

Biedronka wprowadza do oferty figurki z gry Fortnite

logo sieci Biedronka (fot. mat. prasowe)
W sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć figurki z gry Fortnite. Akcja potrwa do 28 kwietnia - pisze wp.pl.

Jedna figurka będzie kosztowała 14,99 zł. Przy zakupie trzech ich cena spada do 9,99 zł za sztukę. Figurki będzie można wykorzystać do robienia pieczątek.

Fortnite zyska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 47% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2024 / 11:05
StoryEditor
Niedługo Black Friday. Jakie pokolenie najbardziej skorzysta z promocji?
Jakie pokolenie najbardziej skorzysta z Black Friday? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Black Friday, który swoje korzenie ma w Stanach Zjednoczonych, z roku na rok zyskuje popularność również w Polsce. Według badań PMR Market Experts, ponad połowa Polaków (54 proc.) planuje w tym roku wziąć udział w konsumpcyjnym święcie.

- Aż 84 proc. osób, które skorzystały z rabatów rok temu, planuje to powtórzyć, podczas gdy 14 proc. jeszcze się waha. Natomiast z osób, które w 2023 roku nie brały udziału w wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 08:32
StoryEditor
MCI przejmuje Nice To Fit You. Fundusz wraca na rynek spożywczego e-commerce‘u po dawnej inwestycji we Frisco
MCI wraca na rynek food e-commerce (fot. Shutterstock)

Fundusz private equity MCI.EuroVentures 1.0 podpisał umowę kupna 55 proc. udziałów w spółce NTFY, która działa na rynku cateringu dietetycznego pod marką Nice To Fit You. Inwestor deklaruje, że jego celem jest wsparcie rozwoju "jednej z najsilniejszych marek cyfrowych polskiego sektora food e-commerce z możliwością ekspansji międzynarodowej". Transakcja wymaga jeszcze zgody prezesa UOKiK.

MCI deklaruje, że planuje długoterminowo inwestować w rozwój NTFY. Założyciele spółki cateringowej Sebastian Rabiej i Radosław Jeżak pozostać mają dalej aktywnymi akcj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 12:03