19.09.2024 / 15:37
StoryEditor

Biedronka walczy o dostępność wody na sklepowych półkach. Pada konkretna deklaracja

Woda w Biedronce we Wrocławiu (fot. Jeronimo Martins)

W niektórych sklepach Biedronki, głównie na południu Polski, brakuje wody w butelkach. Ma to oczywiście związek z powodziami, które od kilku dni nękają te tereny. Z powodnymi wyzwaniami zmagają się też detaliści. Biedronka stara się uzupełniać towar w sklepie i deklaruje, do kiedy sytuacja ma się unormować.

- Obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na wodę i produkty pierwszej potrzeby w sklepach w okolicach zagrożonych powodzią. Cały czas monitorujemy sytuację i na bieżąco podejmujemy działania mające na celu zapewnienie płynności dostaw oraz szybkie uzupełnienie braków - mówi w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Kiedy powrót do normalności?

Przedstawiciel dyskontowej sieci deklaruje, że Biedronka jest w stałym kontakcie ze swoimi dostawcami, u których znacząco zwiększyła zamówienia. - Do najbliższego piątku powinniśmy osiągnąć w całej Polsce dostępność wody butelkowej na standardowym poziomie - zapowiada Konopko.

- Dziś, ze względu na szczególną sytuację w południowo-zachodniej Polsce, mogą zdarzać się chwilowe braki, które uzupełniamy transportując wodę z centrów dystrybucyjnych o mniejszym zapotrzebowaniu, jak i znacząco zwiększając zamówienia od naszych dostawców. Dodatkowo wysyłamy od dostawców 40 ciężarówek z wodą, której standardowo nie mamy w sprzedaży, do sklepów, gdzie występują największe potrzeby - dodaje dyrektor handlowy Biedronki.

 

 

Konopko przypomina też o tzw. "koszyku bezpieczeństwa", czyli inicjatywie Biedronki, w ramach której produkty pierwszej potrzeby zostały zauważalnie przecenione, średnio o 19 proc. Koszyk obejmuje 20 artykułów, w tym takie produkty jak woda, pieczywo, konserwy, artykuły suche z długim terminem ważności, czy papier toaletowy.

CZYTAJ TAKŻE: Biedronka i Lidl, odwieczni rywale, tym razem mają odmienne pomysły, ale wspólny cel: wspomóc powodzian

12.11.2024 / 11:44
StoryEditor
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci (fot. Weronika Wojtal)

W ciągu ostatnich kilku lat polski rynek handlu detalicznego znacząco się zmienił, a marki takie jak KiK szybko reagują na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Wprowadzając nowy koncept Dynamics 2.0 oraz inwestując w infrastrukturę dystrybucyjną oraz otwierając kolejne sklepy, sieć KiK nie tylko rozszerza swoje portfolio, ale także zmienia sposób, w jaki klienci doświadczają zakupów w sklepach stacjonarnych. Jak te inicjatywy wpływają na rozwój sieci w Polsce?

KiK pół roku temu wdrożył nowy koncept aranżacyjny Dynamics 2.0, który został stworzony z myślą o lepszym dostosowaniu przestrzeni sklepowej do potrzeb klientów. - Zmodernizowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 14:13
StoryEditor
Starbucks w Polsce: nie tylko ceny kawy są obecnie dużym wyzwaniem
Kawiarnia Starbucks (fot. Shutterstock)

Sieć kawiarni mierzy się w obecnym czasie z kilkoma dużymi wyzwaniami, jeśli chodzi o działalność na polskim rynku - potwierdzają przedstawiciele Starbucks w Polsce. Jednym z większych problemów są ceny kawy na światowych giełdach.

Wyzwaniem w działalności dla Starbucska jest niewątpliwie poziom inflacji, który wpływa na koszty działalności, a także ceny surowców, w tym oczywiście kawy – przyznaje w rozmow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:01