19.09.2024 / 15:37
StoryEditor

Biedronka walczy o dostępność wody na sklepowych półkach. Pada konkretna deklaracja

Woda w Biedronce we Wrocławiu (fot. Jeronimo Martins)

W niektórych sklepach Biedronki, głównie na południu Polski, brakuje wody w butelkach. Ma to oczywiście związek z powodziami, które od kilku dni nękają te tereny. Z powodnymi wyzwaniami zmagają się też detaliści. Biedronka stara się uzupełniać towar w sklepie i deklaruje, do kiedy sytuacja ma się unormować.

- Obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na wodę i produkty pierwszej potrzeby w sklepach w okolicach zagrożonych powodzią. Cały czas monitorujemy sytuację i na bieżąco podejmujemy działania mające na celu zapewnienie płynności dostaw oraz szybkie uzupełnienie braków - mówi w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Kiedy powrót do normalności?

Przedstawiciel dyskontowej sieci deklaruje, że Biedronka jest w stałym kontakcie ze swoimi dostawcami, u których znacząco zwiększyła zamówienia. - Do najbliższego piątku powinniśmy osiągnąć w całej Polsce dostępność wody butelkowej na standardowym poziomie - zapowiada Konopko.

- Dziś, ze względu na szczególną sytuację w południowo-zachodniej Polsce, mogą zdarzać się chwilowe braki, które uzupełniamy transportując wodę z centrów dystrybucyjnych o mniejszym zapotrzebowaniu, jak i znacząco zwiększając zamówienia od naszych dostawców. Dodatkowo wysyłamy od dostawców 40 ciężarówek z wodą, której standardowo nie mamy w sprzedaży, do sklepów, gdzie występują największe potrzeby - dodaje dyrektor handlowy Biedronki.

 

 

Konopko przypomina też o tzw. "koszyku bezpieczeństwa", czyli inicjatywie Biedronki, w ramach której produkty pierwszej potrzeby zostały zauważalnie przecenione, średnio o 19 proc. Koszyk obejmuje 20 artykułów, w tym takie produkty jak woda, pieczywo, konserwy, artykuły suche z długim terminem ważności, czy papier toaletowy.

CZYTAJ TAKŻE: Biedronka i Lidl, odwieczni rywale, tym razem mają odmienne pomysły, ale wspólny cel: wspomóc powodzian

14.04.2025 / 14:18
StoryEditor
Dino uruchomiło sklep internetowy. Co można w nim kupić?
Dino ruszyło z działalnością e-commerce‘ową - asortyment jest zdumiewający (fot. Shutterstock)  

Na stronie internetowej sklepów Dino pojawiła się nowa zakładka - eDino. To oznacza, że sieć ruszyła z działalnością e-commerce’ową. Czy ma to związek z asortymentem kosmetycznym po przejęciu drogerii Zebra?

Dino zmyliło przeciwników. Pod koniec 2023 roku sieć przejęła udziały w drogerii internetowej eZebra, oferującą szeroką paletą artykułów kosmetycznych i perfumeryjnych ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 13:55
StoryEditor
Rynek e-grocery w Polsce przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności
Market Świeżości DPD ma już ponad 70 partnerów (fot. Shutterstock)

Rynek e-grocery w Polsce nie zwalnia tempa i przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności. Rosnąca liczba partnerów, inwestycje w logistykę oraz zmieniające się nawyki zakupowe Polaków nadają ton jednej z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi e-commerce. Co stoi za sukcesem platform takich jak Market Świeżości DPD?

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze przez internet były domeną niewielkiej grupy konsumentów. Obecnie, za sprawą zmieniających się preferencji zakupowych, wygody oraz jakości o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 16:18