15.09.2022 / 13:45
StoryEditor

Biedronka w jednym tygodniu otworzyła 6 nowych sklepów i 3 po modernizacji. Sieć rozwija format ultra mini

Nowy sklep sieci Biedronka (zdjęcie ilustracyjne) (Jeronimo Martins Polska)
Zbliża się koniec roku, więc sieci handlowe powoli kończą inwestycje. Tak jest też w Jeronimo Martins Polska. Operator sklepów spożywczych Biedronka uruchomił w dniach 13-15 września br. aż 9 sklepów, w tym 6 nowych i 3 wyremontowane.

W połowie września br. otwarto sklepy Biedronka w Krajniku Dolnym, Turku, Lipnicy, Wrocławiu, Odrzywole, Wałczu, Łodzi, Firleju i Rzeczniowie. Nowe sklepy zlokalizowane są we Wr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 15:20
StoryEditor
Nowy rodzaj sieci handlowych podbija parki handlowe i centra convenience. Czy to nowy trend w handlu?
Park handlowy Karuzela w Świebodzinie (fot. Karuzela)

Sektor convenience w Polsce rośnie w siłę. Według raportu Investing in Safe Havens, na rynku działa już 260 retail parków o powierzchni przekraczającej 5 tys. m kw. Na przestrzeni ostatnich czterech lat ich udział w rynku podwoił się, osiągając poziom 18 proc. W efekcie niemal 50 proc. Polaków ma w zasięgu 15 minut obiekt typu convenience, a kolejne inwestycje zwiększą ten odsetek.

Skala oraz dynamika rozwoju convenience przyciąga duże sieci odzieżowe, marki z sektora mody ekonomicznej i off-price oraz firmy oferujące akcesoria. W efekcie ich udział w tena...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 18:14
StoryEditor
TikTok winnym braków matchy w Japonii? Wszystko przez popularny trend
Matcha (fot. Pixabay)

Eksport tradycyjnej japońskiej zielonej herbaty w zeszłym roku urósł aż o 25 proc. Zdaniem dziennikarz Bloomberga to efekt popularnego trendu na TikToku.

Wpisując na TikToku hashtag #Matcha znaleźć można niemal 1,5 miliona treści z przepisami i rytuałami parzenia tej tradycyjnej japońskiej herbaty, a także przepisów na Matcha lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. marzec 2025 21:11