21.08.2023 / 17:43
StoryEditor

Biedronka w czyśćcu. Dyskonter będzie musiał przez trzy lata wypełniać decyzję UOKiK-u

<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
W sklepach Biedronka pojawiły się informacje dla klientów o tym, że ‘‘W przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru po cenie dla niego najkorzystniejszej…‘‘. Taki komunikat będzie jeszcze rzucał się w oczy kupującym w dyskontach przez wiele miesięcy. O co chodzi?

Przy kasach z obsługą kasjerską, przy wejściu oraz na wyświetlaczach kas samoobsługowych w dyskontach Biedronka pojawiły się kartki z informacją dla klientów:

‘’Szano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 23:09
StoryEditor
Ile sklepów może otworzyć Studenac w Chorwacji i Słowenii? Analitycy pokazują potencjał rozwoju sieci

Do końca 2028 r. Studenac zamierza rozbudować swoją sieć do 3400 sklepów. Firma chce to zrobić otwierając nowe sklepy i przejmując innych graczy w Chorwacji i Słowenii. Eksperci wskazują, że potencjał rozwoju sieci jest znacznie większy.

Należąca do funduszu Enterprise Investors chorwacka sieć Studenac zapowiedziała swój debiut na giełdach w Warszawie i Zagrzebiu. Firma publikując prospekt podzieliła się d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 16:16
StoryEditor
Czego oczekuje od franczyzy pokolenie Z? Dr Marta Ziółkowska przedstawiła wyniki badań
dr Marta Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.

W czwartek 14 lipca w stołecznym hotelu Renaissance Warsaw Airport odbyła się konferencja Franczyza 3.0 NextGen. W trakcie wydarzenia miała miejsce prezentacja Marty Zió...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 08:46