17.10.2017 / 11:15
StoryEditor

Biedronka uruchomiła 16. centrum dystrybucyjne. Sieć testuje model logistyczny Just-in-Time

Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Biedronka uruchomiła gigantyczne centrum dystrybucyjne  ()
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Biedronka uruchomiła gigantyczne centrum dystrybucyjne  ()
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Biedronka uruchomiła gigantyczne centrum dystrybucyjne  ()
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska w Gorzowie Wielkopolskim (Biedronka)
Sieć Biedronka otworzyła swoje 16 centrum dystrybucyjne. Obiekt zlokalizowano w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Metalowców 6. Będzie on obsługiwać 200 sklepów w województwach: lubuskim, zachodniopomorskim i wielkopolskim. W centrum zatrudnionych zostanie 320 osób. Koszt inwestycji to 113 mln zł.

Nowe centrum dystrybucyjne Biedronki ma 31 tys. mkw. powierzchni magazynowej i jest największym spośród centrów dystrybucyjnych sieci Biedronka. Jego wielkość odpowiada powie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:49
StoryEditor
Marcin Stańko, Pepco Group: chcemy ułatwiać życie klientom naszych sklepów
Marcin Stańko, Dyrektor Operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Staramy się w jak największym stopniu spełniać oczekiwania naszych klientów. Wiemy, że do naszych sklepów przychodzą osoby, które mają konkretny cel zakupowy. Chcą się ubrać, kupić coś do domu. Za sprawą naszej szerokiej gamy produktów wiemy, że dostają to, czego potrzebują - mówił podczas kongresu Marcin Stańko, Dyrektor Operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Channels Trends - tak nazywała się jedna ze scen tematycznych podczas minionego kongresu Retail Trends 2025. Na sali odbyła się m.in. debata na temat tego, jak robić e-co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 15:11
StoryEditor
Zupełnie nowy format sklepu Ikea w Bielsku-Białej. "Integracja dwóch światów"
W Bielsku Białej jeszcze w 2025 roku powstanie nowy format sklepu IKEA (fot. IKEA)

IKEA Retail Polska planuje otworzyć dwunasty sklep w Polsce. Tym razem nowy sklep Ikea powstanie w Bielsku-Białej i będzie to zupełnie inny formaty od dotychczasowych. Czy ma się wyróżniać Ikea w Bielsku-Białej?

Z artykułu dowiesz się: 

  • Gdzie i kiedy dokładnie powstanie sklep Ikea w Bielsku-Białej? 
  • Na czym polega nowy koncept sklepów Ikea?
  • Dlaczego kolejny punkt szwedzkiej sieci powstaje na Śląsku?

Nowy sklep Ikea w Bielsku-Białej

IKEA Retail Polska planuje otworzyć nową placówkę na Śląsk. Tym razem nowy sklep powstanie w Centrum Handlowym Gemini Park w Bielsku-Białej. Będzie to już dwunasty sklep Ikea w Polsce. Szwedzki koncern planuje otwarcie jeszcze w 2025 roku. 

Ikea zamierza tutaj stworzyć mniejszy powierzchniowo sklep, który będzie liczyć ok. 1500 mkw. powierzchni komercyjnej. W nim klienci będą mogli zobaczyć różne aranżacje z wykorzystaniem produktów Ikea. Klienci na miejscu będa mogli kupić około 1000 produktów szwedzkiej sieci. A pełny asortyment Ikea będzie można zamówić z dostawą do domu lub odbiorem w Punkcie Odbioru Zamówień Ikea w Bielsku-Białej przy ul. Piekarskiej 130.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:56