25.11.2021 / 18:01
StoryEditor

Biedronka sponsorem głównym finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co na to Lidl?

Biedronka sponsorem WOŚP (materiały prasowe)
Dyskontowa sieć sklepów po raz pierwszy dołączy do ekipy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dotychczas z tą akcją kojarzył się głównie Lidl, który dzisiaj ogłosił, że po raz 13. łączy siły z WOŚP. Biedronka została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału WOŚP, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Sieć Biedronka po raz pierwszy od najbliższego, jubileuszowego, finału angażuje się w największą akcję charytatywną w Polsce. 

Już wkrótce klienci Biedronki będą mogli kupić specjalne produkty z kolekcji WOŚP, a od połowy grudnia wspierać akcję, dołączając się do zbiórki pieniędzy. Puszki WOŚP od połowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 17:14
StoryEditor
Europejskie piwo płynie do Rosji. Niemcy, Czechy i Polska wśród czołowych eksporterów
Europejskie piwo płynie do Rosji. Niemcy, Czechy i Polska wśród czołowych eksporterów (fot. Łukasz Rawa)

Mimo napiętej sytuacji geopolitycznej, piwo z Unii Europejskiej nadal trafia do Rosji. Niemcy, Czechy i Polska pozostają znaczącymi dostawcami, pomimo trwającej wojny. Dane statystyczne pokazują, że chęć zysku nadal dominuje w decyzjach wielu producentów, choć nie wszyscy europejscy potentaci decydują się na handel z krajem agresorem.

Największym dostawcą piwa do Rosji pozostają Niemcy. W okresie od stycznia do października ubiegłego roku niemieckie browary dostarczyły na rosyjski rynek aż 105,3 tys. ton piwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 21:45
StoryEditor
Sieci handlowe szukają nowych możliwości finansowania. Zrobiły to już Żabka, Auchan, Carrefour czy Decathlon
Daniel Radkiewicz, prezes firmy INWI

Firmy retailowe i FMCG coraz częściej korzystają z najmu zwrotnego nieruchomości. Uwalniają zamrożony w nich kapitał i inwestują go w innowacje, modernizację i ekspansję. Zwiększają swoją konkurencyjność, poprawiają efektywność operacyjną i płynność finansową.

Z najmu zwrotnego nieruchomości korzystają międzynarodowi giganci branży, tacy jak m.in. Coca-Cola, Carrefour, Auchan czy Decathlon, firmy pozyskały w ten sposób miliony euro. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 08:41