08.01.2024 / 14:20
StoryEditor

Biedronka przeprosiła za skandal z udziałem ochroniarza, który zamknął kobietę w wiacie śmietnikowej

Biedronka przeprosiła za skandal z udziałem ochroniarza, który zamknął kobietę w wiacie śmietnikowej (fot. Shutterstock)
Biedronka wydała oficjalne przeprosiny za zachowanie pracownika z zewnętrznej firmy ochroniarskiej, który naumyślnie zamknął 79-letnią kobietę w wiacie śmietnikowej – informuje serwis trojmiasto.pl.

4 stycznia staruszka szukała w śmietnikach Biedronki jedzenia. Jej historię nagłośnił portal trojmiasto.pl. Czytamy w nim, że 79-letnia kobieta, po kupieniu w sklepie dwóch bułe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:52
StoryEditor
Dino produkuje własną energię elektryczną i obniża koszty funkcjonowania sklepów
Dino instaluje panele słoneczne na dachach swoich supermarketów (Dino Polska)

Sieci sklepów Dino udało się obniżyć koszty zużytych materiałów i energii o 2,2 mln zł, czyli o 0,4 proc., do 616,6 mln zł w III kw. 2024 r. w porównaniu z 618,8 mln PLN w III kw. 2023 roku. Jak to się udało?

Jak wskazują przedstawiciele sieci Dino spadek ten wynikał ze spadku cen materiałów i energii elektrycznej oraz z rosnącego wolumenu energii elektrycznej wygenerowanej przez Din...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:51
StoryEditor
Jak rósł sektor FMCG? Jakie kategorie napędzały jego wzrost? Nastroje konsumenckie pokazują co może czekać rynek w nadchodzących miesiącach [ANALIZA]
(fot. Shutterstock)

Firma NIQ ujawniła najnowsze dane dotyczące sytuacji na polskim rynku FMCG i dóbr technologicznych, a także pokazała w jakich nastrojach są konsumenci. Eksperci wskazują na wzrost wolumenowy, który utrzymuje się już trzeci kwartał z rzędu. Pokazują jak rosły poszczególne kategorie? Co to mówi nam o rynku FMCG?

Według danych NIQ, wartość koszyka za skumulowane 12 miesięcy (w okresie kończącym się na 29 września br.) wyniosła 286,5 mld zł, co oznacza 5,8 proc. wzrostu wartościowego r/r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 07:58