26.10.2017 / 02:15
StoryEditor

Biedronka notuje mocny wzrost sprzedaży. Wzrost napędzają skuteczne promocje i akcje in-out

Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Sieć Lidl sprzedaje w sklepach cheeseburgery, kanapki oraz przekąski na ciepło - 1
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Sieć Lidl sprzedaje w sklepach cheeseburgery, kanapki oraz przekąski na ciepło - 2
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Sieć Lidl sprzedaje w sklepach cheeseburgery, kanapki oraz przekąski na ciepło - 3
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Sprzedaż grupy Jeronimo Martins po dziewięciu miesiącach br. wzrosła o 11,1 proc., do 11,92 mld euro (przy LFL na poziomie 6,6 proc.). Zysk netto zwiększył się o 7,1 proc., do 285 mln euro, zaś EBITDA grupy sięgnął 669 mln euro, co oznacza wzrost o 6,7 proc. We wspomnianym okresie sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 13,1 proc., do 8,1 mld euro. W złotówkach wzrost wyniósł 10,7 proc. ( w tym 10,5 proc. w III kw.), a sprzedaż LFL urosła o 9 proc. (o 8,9 proc. w III kw.).

W ciągu trzech kwartałów 2017 r. grupa Jeronimo Martins zainwestowała 422 mln euro, największa część środków – 40 proc. – została przeznaczona na rozwój i modernizację sieci Bie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:27
StoryEditor
Polacy coraz rzadziej odwiedzają galerie handlowe. Czy czeka je niepewna przyszłość?
Polacy coraz rzadziej odwiedzają galerie handlowe (fot. Shutterstock)

Galerie handlowe w Polsce w trzecim kwartale 2024 roku odnotowują znaczny spadek liczby odwiedzających, wynika z najnowszego raportu Proxi.cloud. Dlaczego konsumenci coraz mniej chodzą do takich miejsc oraz jaka przyszłość je czeka?

Według danych z raportu firmy Proxi.cloud w III kwartale 2024 roku ruch w centrach handlowych zmniejszył się aż o 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 15:10
StoryEditor
POLAK NA ZAKUPACH. Jakość nie ilość. Kluczową wartością produktu jest jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb
Polacy coraz częściej dokonują świadomych wyborów zakupowych (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi swoich wyborów zakupowych, skupiając się na jakości, trwałości i zgodności z własnymi przekonaniami, wynika z najnowszego raportu TrendKey, przygotowany przez firmę GfK – An NIQ Company. Na co Polacy zwracają uwagę według najnowszego badania?

- Współczesny konsument wybiera jakość, nie ilość – bo liczy się to, co trwałe i zgodne z naszymi przekonaniami, a nie chwilowa korzyść – mówi Dominika Grusznic-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:54