20.09.2021 / 10:12
StoryEditor

Biedronka nie rozda 7,5 mln zł dobrowolnie. To kara od UOKiK za nieprawidłowości w promocjach

Tablica promocyjna przed sklepem Biedronka (materiały własne)
Od 20 września br. Biedronka rozpoczyna rozdawanie 7,5 mln zł w postaci bonów. Czy to kolejna akcja marketingowa? Niezupełnie. Biedronka nie jest dobrą ciocią, która rozda z własnej woli kilka milionów złotych. Kampania została narzucona spółce Jeronimo Martins przez UOKiK za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji w materiałach reklamowych i nieuznawanie reklamacji złożonych przez konsumentów.

Na podstawie decyzji prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego spółka Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, została zobowiązana do usunięcie skutków swoich działań. Chodzi o wyżej opis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 14:40
StoryEditor
Auchan kupuje sieć sklepów. Kiedy transakcja zostanie sfinalizowana?
Casino zawarło umowę z firmami Rocca i Auchan Retail France na sprzedaż spółki Codim 2 (fot. Shutterstock)
Grupa Casino zawarła umowę z firmami Rocca i Auchan Retail France na sprzedaż spółki Codim 2, która obsługuje cztery hipermarkety, dziewięć supermarketów, trzy punkty typu cash and carry i dwa punkty typu drive-thru na Korsyce we Francji.

Jak podaje Casino w komunikacie, transakcja, pod warunkiem uzyskania zgody organów ds. konkurencji, zostanie sfinalizowana po konsultacjach z organami przedstawicielskimi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 12:26
StoryEditor
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi robi badanie. Zapyta konsumentów, czy chcą flag państwowych przy świeżych produktach
Owoce i warzywa (fot. Envato Elements)
Resort rolnictwa chce zapytać konsumentów o to, czy chcieliby widzieć przy etykietach produktów świeżych w sklepach nie tylko nazwę kraju pochodzenia, ale też flagę tego kraju.

Michał Kołodziejczak, sekretarz stanu w MRiRW odpowiedział na interpelację posła PiS Daniela Milewskiego. Ten drugi pytał o przedwyborcze obietnice Donalda Tuska w kwestii „obec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 16:21