Z okazji swojego jubileuszu Biedronka wprowadziła stałe obniżki cen regularnych na 30 wybranych produktów z różnych kategorii. Obniżki, które obowiązują od stycznia 2025 roku, jak tłumaczy firma, wpisują się w strategię oferowania niskich cen i od lat stanowi fundament działalności sieci.
– Wprowadzenie regularnych obniżek dla 30 produktów to konkretna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy jasno komunikują swoje potrzeby – chcą kupować w jak najniższych cenach – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka.
Obniżki obejmują szeroki wachlarz produktów, od artykułów spożywczych po kosmetyki i chemię gospodarczą. Według sieci, zmiany te odzwierciedlają potrzeby konsumentów. Poniżej znajduje się lista niektórych produktów, których ceny obniżono z okazji 30-lecia Biedronki w Polsce.
Lista:
- Sok Tymbark Vitamini Mix 1L – 4,99 zł (wcześniej 5,19 zł);
- Sok ananasowy Vital Fresh 0,75L – 8,25 zł (wcześniej 9,99 zł);
- Nektar czarna porzeczka Riviva 1L – 4,29 zł (wcześniej 4,99 zł);
- Owsianka proteinowa GO Active 65g – 4,99 zł (wcześniej 5,19 zł);
- Herbata ekspresowa Lipton Premium piramidki 20 torebek – 9,99 zł (wcześniej 11,99 zł);
- Kawa rozpuszczalna Cafe d‘Or Gold 200g – 23,99 zł (wcześniej 24,99 zł);
- Śmietana Mleczna Dolina 12% 400g – 3,59 zł (wcześniej 3,85 zł);
- Śmietana Mleczna Dolina 18% 400g – 3,85 zł (wcześniej 3,09 zł);
- Kiełbasa żywiecka z indyka Kraina Wędlin 90g – 5,99 zł (wcześniej 6,29 zł);
- Schab Kraina Wędlin Nature 100g – 5,99 zł (wcześniej 6,55 zł);
- Szynka wędzona Kraina Wędlin Nature 100g – 5,99 zł (wcześniej 6,55 zł);
- Krem do twarzy Eveline Coconut 50ml – 24,99 zł (wcześniej 32,99zł);
- Tusz do rzęs Eveline Viva Lashes 10ml – 23,99 zł (wcześniej 24,99 zł);
- Odplamiacz do tkanin OXY 730g – 9,39 zł (wcześniej 9,69 zł).
Marketing z ludzką twarzą
Kampania promująca obniżki cen regularnych to kolejny element obchodów jubileuszu. Twarzami kampanii są wieloletni pracownicy sieci. W serii spotów reklamowych występują pracownicy ze stażem od 20 lat w sieci.
Ile sklepów ma Biedronka?
Biedronka zrealizowała plany ekspansji i otworzyła w ciągu roku 187 nowych sklepów (161 otwarć netto) oraz wyremontowała 280 lokalizacji. Na koniec ubiegłego roku liczba sklepów Biedronka wynosiła 3730.
Działalność w kanale q-commerce, prowadzona pod marką Biek, również się rozwijała i zakończyła rok z 23 mikrocentrami realizacji, z których pięć zostało otwartych w 2024 r.
Grupa Jeronimo Martins prowadzi w Polsce, Portugalii i Kolumbii sieci sklepów i hurtowni spożywczych pod takimi szyldami jak: Biedronka, Pingo Doce, Ara oraz Recheio.
***
Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.