16.01.2025 / 12:27
StoryEditor

Biedronka na stałe obniża ceny 30 produktów. Jakie towary zostały przecenione? [LISTA]

Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Biedronka, sieć handlowa należąca do Jeronimo MArtins, świętuje swoje 30-lecie, wprowadzając trwałe obniżki cen 30 popularnych produktów. Sprawdź co zostało przecenione.

Z okazji swojego jubileuszu Biedronka wprowadziła stałe obniżki cen regularnych na 30 wybranych produktów z różnych kategorii. Obniżki, które obowiązują od stycznia 2025 roku, jak tłumaczy firma, wpisują się w strategię oferowania niskich cen i od lat stanowi fundament działalności sieci.

– Wprowadzenie regularnych obniżek dla 30 produktów to konkretna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy jasno komunikują swoje potrzeby – chcą kupować w jak najniższych cenach – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka.

Obniżki obejmują szeroki wachlarz produktów, od artykułów spożywczych po kosmetyki i chemię gospodarczą. Według sieci, zmiany te odzwierciedlają potrzeby konsumentów. Poniżej znajduje się lista niektórych produktów, których ceny obniżono z okazji 30-lecia Biedronki w Polsce.

Lista produktów, których ceny Biedronka obniżyła na stałe:

- Sok Tymbark Vitamini Mix 1L – 4,99 zł (wcześniej 5,19 zł);

- Sok ananasowy Vital Fresh 0,75L – 8,25 zł (wcześniej 9,99 zł);

- Nektar czarna porzeczka Riviva 1L – 4,29 zł (wcześniej 4,99 zł);

- Owsianka proteinowa GO Active 65g –  4,99 zł (wcześniej 5,19 zł);

- Herbata ekspresowa Lipton Premium piramidki 20 torebek – 9,99 zł (wcześniej 11,99 zł);

- Kawa rozpuszczalna Cafe d‘Or Gold 200g – 23,99 zł (wcześniej 24,99 zł);

- Śmietana Mleczna Dolina 12% 400g – 3,59 zł (wcześniej 3,85 zł);

- Śmietana Mleczna Dolina 18% 400g –  3,85 zł (wcześniej 3,09 zł);

- Kiełbasa żywiecka z indyka Kraina Wędlin 90g – 5,99 zł (wcześniej 6,29 zł);

- Schab Kraina Wędlin Nature 100g – 5,99 zł (wcześniej 6,55 zł);

- Szynka wędzona Kraina Wędlin Nature 100g – 5,99 zł (wcześniej 6,55 zł);

- Krem do twarzy Eveline Coconut 50ml – 24,99 zł (wcześniej 32,99zł);

- Tusz do rzęs Eveline Viva Lashes 10ml – 23,99 zł (wcześniej 24,99 zł);

- Odplamiacz do tkanin OXY 730g – 9,39 zł (wcześniej 9,69 zł).

Biedronka uprawia marketing z ludzką twarzą

Kampania promująca obniżki cen regularnych to kolejny element obchodów jubileuszu. Twarzami kampanii są wieloletni pracownicy sieci. W serii spotów reklamowych występują pracownicy ze stażem od 20 lat w sieci. 

Czytaj także: Buuum! Biedronka leci w kosmos! Sprzedaż sieci przekroczyła 100 mld zł ... ale dyskonter musiał przełknąć bardzo gorzką pigułkę

Ile sklepów ma Biedronka?

Biedronka zrealizowała plany ekspansji i otworzyła w ciągu roku 187 nowych sklepów (161 otwarć netto) oraz wyremontowała 280 lokalizacji. Na koniec ubiegłego roku liczba sklepów Biedronka wynosiła 3730.

Działalność w kanale q-commerce, prowadzona pod marką Biek, również się rozwijała i zakończyła rok z 23 mikrocentrami realizacji, z których pięć zostało otwartych w 2024 r.

Grupa Jeronimo Martins prowadzi w Polsce, Portugalii i Kolumbii sieci sklepów i hurtowni spożywczych pod takimi szyldami jak: Biedronka, Pingo Doce, Ara oraz Recheio.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

 

18.03.2025 / 12:00
StoryEditor
PepsiCo inwestuje w napoje z prebiotykami. Koncern przejmuje markę Poppi
PepsiCo przejęło start-up Poppi oraz stworzoną przez niego markę funkcjonalnych napojów pod tą samą nazwą (fot. Shutterstock)

PepsiCo Inc. ogłosiło, że zawarło ostateczną umową przejęcia firmy Poppi. Wraz z nią do portfolio koncernu trafi marka Poppi, którą sygnowane są funkcjonalne napoje gazowane, łączące prebiotyki, sok owocowy i ocet jabłkowy. Ile PepsiCo zapłaciło za ten koncept?

Firma i marka Poppi została założona przez małżeństwo Allison i Stephena Ellsworthów z Teksasu, którzy początkowo we własnej kuchni zaczęli produkcję niskokalory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 17:10
StoryEditor
Prywatność za rabat: Polacy coraz chętniej oddają dane osobowe za zniżki i promocje. Jak wygląda obraz dzisiejszego klienta? [BADANIE]
Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji (fot. Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce jest gotowych udostępniać swoje dane osobowe w zamian za rabaty i promocje. Jednocześnie ogromna część Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być częścią edukacji szkolnej. Wyniki badania "Barometr Providenta" rysują obraz tego jak wygląda statystyczny klient.

Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji już na etapie szkoły ponadpodstawowej – wynika z najnowszego badania Barometr Providenta, prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 09:33