16.11.2024 / 01:02
StoryEditor

Biedronka pozycjonuje się jako sieć sklepów dla studentów. Jakie produkty im oferuje?

Biedronka pozycjonuje się jako sieć sklepów dla studentów (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć należąca do Jeronimo Martins reklamująca się hasłem ”Codziennie niskie ceny”, może być atrakcyjnym wyborem dla studentów. Z takiego założenia mógł wyjść zarząd dyskontera, ponieważ w najnowszej gazetce pojawia się dział przeznaczony dla uczniów akademickich. Co Biedronka im oferuje?

Produkty promowane hasłem „Bo cały kampus doceni nowe jesienne oferty” mają przyciągnąć studentów atrakcyjnymi cenami i produktami dostosowanymi do ich stylu życia. Szczególnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 13:05
StoryEditor
Sportano rośnie w siłę – firma otrzymała miliony na inwestycje. Na co zostaną przeznaczone?
Kadr z filmu nakreconego podczas otwarcia pierwszego sklepu Sportano (youtube.com/@sportano_pl8677)

Sportano, jeden z najszybciej rozwijających się sklepów sportowych w Europie, otrzymał kolejną rundę finansowania od bValue Fund. Fundusz przeznaczył na rozwój spółki dodatkowe 25 mln zł, co łącznie daje już 60 mln zł wsparcia z portfela growth. Na co zostaną przeznaczone środki?

Sportano w 2024 roku wypracowało przychody wyższe o 50 mln zł niż zakładane, podwajając jednocześnie sprzedaż i notując wzrost na poziomie niemal 100 proc. r/r. Jak podkreśla za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 10:07
StoryEditor
Shein największym zwycięzcą na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. Konkuruje z takimi markami jak Hermès i Chanel
Wskutek trudnej sytuacji gospodarczej Shein umacnia swoją pozycję (fot. Shutterstock)

Shein ponownie wyłania się jako największy zwycięzca na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. - twierdzi GlobalData. Platforma odebrała udziały kilku internetowym sklepom fast fashion.

Trudna sytuacja gospodarcza sprawiła, że ​​konsumenci byli bardziej wybredni co do tego, gdzie kupują odzież w 2024 r. Ogólnie rzecz biorąc, przewiduje się, że 10 największych g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. marzec 2025 19:33