Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

05.08.2024 / 13:15
StoryEditor

Biedronka, Kaufland i Lidl pod lupą prokuratury ws. sprzedaży wódki za mniej niż pół ceny. Śledczy przesłuchują członków zarządów

Man choosing strong alcohol, standing with his dissatisfied wife in the supermarket

Biedronka, Kaufland i Lidl w zbliżonym czasie sprzedawały wódkę w cenie poniżej 10 zł za pół litra, co UOKiK uznał za nielegalną promocję alkoholu, zgłaszając zawiadomienie do prokuratury. Ta wzięła pod lupę praktyki detalistów, sprawdzając m.in. czy alkohol był prawidłowo akcyzowany i czy nie doszło do zmowy cenowej.

Przypomnijmy, że w połowie lutego br. Biedronka i Lidl, a następnie także Kaufland, wszczęły kontrowersyjną wojnę cenową, oferując wódkę czystą w cenie 9,99 zł za pół litra ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2024 / 17:55
StoryEditor
Co znajdzie się w ofercie sklepu Lidl, który ruszy na Pol’and’Rock Festival?
Sklep Lidl na Pol‘and‘Rock Festival (fot. mat. pras.)

1 sierpnia rozpoczyna się Pol‘and‘Rock Festival. Natomiast już od 30 lipca na terenie wydarzenia muzycznego otwarty zostanie całodobowy sklep sieci Lidl. W jego ofercie znajdą się m.in. przekąski, napoje i różnego rodzaju gadżety.

Pol’and’Rock Festival będzie trwał od 1 do 3 sierpnia. Jednak Rockowa Wyspa Lidla będzie gotowa na przyjęcie festiwalowiczów już we wtorek, 30 lipca. Dzięki temu ci, którzy przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2024 / 10:10
StoryEditor
Młodzi Polacy obawiają się o swoje finanse, wzrost kosztów utrzymania i rosnące ceny w sklepach [RAPORT]
Młodzi Polacy obawiają się o swoje finanse (fot. Shutterstock)

Polacy w wieku 18-35 lat wśród blisko 40 potencjalnych czynników niepokoju najczęściej wymieniają obawę o brak pieniędzy, wzrost kosztów życia, utratę pracy lub możliwości zarobkowania, rosnące ceny w sklepach, a także wysokie podatki. To wyniki badania UCE Research i Risify.pl.

Obecnie tylko 1,5 proc. rodaków w wieku 18-35 lat niczego się nie obawia. Z kolei 2,5 proc. ankietowanych nie wie, czy coś budzi ich niepokój. Natomiast 2,6 proc. respondentów b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. sierpień 2024 18:23