03.06.2024 / 15:52
StoryEditor

Biedronka Home odnotowała wzrost liczby wizyt i złożonych zamówień o 50 proc. rok do roku

Logo sieci Biedronka (fot. Shutterstock)
Po dwóch latach od uruchomienia sklep internetowy z artykułami dla domu i ogrodu Biedronka Home chwali się wysokim tempem rozwoju. Serwis ma szeroką ofertę produktów do wystroju wnętrz, do ogrodu, przydatnej elektroniki oraz gadżetów technologicznych. Rośnie liczba klientów i zamówień.

W maju 2024 r. liczba odwiedzin sklepu Biedronka Home i liczba składanych zamówień była o 50 proc. wyższa niż w maju 2023 r. Detalista przyciąga kupujących stale rosnącym asortymentem z różnych kategorii produktowych, a także licznymi promocjami – co miesiąc w ofercie znajduje się około tysiąca produktów w cenie promocyjnej.

Frytkownice liderem sprzedaży

Jak wynika z analizy danych sprzedażowych sklepu, w ciągu ostatnich dwóch lat wśród najczęściej kupowanych produktów znalazły się akcesoria kuchenne, jak zestawy naczyń oraz garnki, poduszki i kołdry oraz smartwatche. Liderem okazały się jednak frytkownice. To właśnie te wygodne urządzenia do beztłuszczowej obróbki cieplnej, będące alternatywą dla tradycyjnego smażenia, były hitem sprzedażowym Biedronka Home ostatniego roku.

Statystycznie zakupy w Biedronka Home najczęściej robią klienci z dużych miast, jednakże zamówienia są składane przez klientów w całym kraju. Jak zapewnia e-sklep, średni czas oczekiwania na zakupione produkty wynosi od 1 do 3 dni.

– Biedronka Home stanowi ważny element działalności naszej sieci i cieszymy się, że Polacy tak chętnie korzystają z tej usługi. Klienci Biedronki najpierw zamawiali produkty z kategorii artykułów przemysłowych, które można znaleźć w naszych sklepach stacjonarnych podczas codziennych zakupów spożywczych, a teraz wybierają z szerokiej oferty dostępnej w sklepie internetowym Biedronka Home – zapewnia Karina Ananicz, E-commerce Marketing Manager w sieci sklepów Biedronka.

– Utwierdza nas to w przekonaniu, że nasza strategia oferowania Polakom szerokiego wyboru wysokiej jakości akcesoriów do domu w atrakcyjnych cenach jest doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – dodaje.

 

 

 

 

14.11.2024 / 18:21
StoryEditor
Komisja Europejska ukarała koncern Meta za nielegalne praktyki. Poszło o Facebook Marketplace
Komisja Europejska ukarała spółkę Meta za praktyki handlowe na portalu Facebook (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska nałożyła na właściciela Facebooka, czyli firmę Meta, której prezesem jest Mark Zuckerberg, grzywnę w wysokości niemal 800 mln euro. Kara jest wynikiem praktyk, które Komisja uznała za monopolistyczne, wspierające przewagę Facebook Marketplace - platformy handlowej działającej w ramach sieci społecznościowej Facebook.

W oficjalnym oświadczeniu, cytowanym przez Reutersa, Komisja Europejska wyjaśnia powody nałożenia grzywny. "Komisja Europejska nałożyła na spółkę Meta grzywnę za na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.11.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Dino, Żabka, Eurocash, Lidl, Mr. DIY, Polska Grupa Detalistów, dyskonty i foodservice
TOP 10 wiadomości tygodnia w handlu detalicznym i sektorze FMCG

TOP 10 wiadomości tygodnia w handlu detalicznym i sektorze FMCG. Sprawdź co mogłeś przeoczyć.

1. Sklep z napędem gastronomicznym. Placówki handlowe poszerzają ofertę i coraz ostrzej rywalizują o portfel klienta z restauracjami

Polskie sklepy coraz śmielej wprow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 05:16