26.10.2016 / 11:12
StoryEditor

Co dalej z hipermarketami Bi1 w Polsce?

Trudno oczekiwać, by kilka hipermarketów miało wystarczający potencjał zakupowy do bycia konkurencyjnymi w czasach otwartych wojen cenowych (Fot. materiały prasowe)
Od roku na polskim rynku działa sieć kilku hipermarketów Bi1, która powstała z konieczności, przy okazji przejęcia Reala przez Auchan. Czy w czasach, gdy klienci odwracają się od tego formatu, taki słabo rozpoznawalny szyld ma rację bytu?

– W Polsce rozpoczęliśmy działalność we wrześniu zeszłego roku po zakupie 8 sklepów należących wcześniej do sieci Real, która wycofała się z tego rynku – informuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Jak q-commerce staje się codziennością handlu? Maciej Statkiewicz, Wolt: klienci oczekują już nie tylko żywności z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut
Czy q-commerce ma szansę stać się codziennością w handlu? (fot. Shutterstock)

Branża q-commerce dynamicznie redefiniuje handel detaliczny, wprowadzając zmiany w sposobie obsługi klienta, asortymencie oraz logistyce. Jak podkreśla Maciej Statkiewicz, Head of B2B w Wolt Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, klienci oczekują dostępu do szerokiej gamy produktów – od żywności po elektronikę – z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut.

– Nawiązując współpracę z Carrefour, umożliwiliśmy dostawy w mniej niż godzinę, a podobne rozwiązania wdrożyliśmy w kategorii non-food, np. z GdziePoLek – mówi Statkiewicz. Rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 15:26
StoryEditor
Jaki prezent na Dzień Kobiet? Kwiaty wcale nie są najbardziej wyczekiwanym podarunkiem...
Dzień Kobiet obchodzony jest co roku 8 marca (fot. Shutterstock)

86 proc. pań chce otrzymać prezent na Dzień Kobiet - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Empiku, wśród klientek tej sieci. Sprawdź, jakie podarunki znalazły się na szczycie najbardziej wyczekiwanych prezentów.

Okazuje się, że najbardziej wyczekiwanym prezentem na Dzień Kobiet jest książka - wskazało ją 48 proc. respondentek. Na drugim miejscu znalazły się kwiaty (41 proc.). P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 19:56