14.05.2018 / 13:33
StoryEditor

Auchan Rosja zmienia model biznesowy

(By A.Savin (Wikimedia Commons) [FAL or CC BY-SA 3.0])
Rosyjskie markety sieci Auchan będą zmieniać model biznesowy, odchodząc od pozycjonowania jako sieć niskiej ceny, w stronę “upmarket”, z rozszerzoną ofertą i większym asortymentem towarów premium. O decyzji poinformował serwis Vedmosti dyrektor generalny Auchan Retail Russia Francois Remi.

Jak wyjaśnił menedżer, dotychczas w ofercie sieci dominowały produkty najtańsze. Obecnie zarząd będzie dążył do rozszerzenia oferty produktów ze średniej i wyższej półki, jednoc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:40
StoryEditor
Unilever pokazuje wyniki finansowe wypracowane w 2024 r. Które kategorie rosły najbardziej?
Unilever pokazuje wyniki finansowe za 2024 r. (Shutterstock)

Dane finansowe koncernu Unilever za cały rok 2024 pokazują poprawę wyników, napędzaną wzrostem wolumenu i ekspansją marży brutto. Wzrost sprzedaży bazowej wyniósł 4,2 proc., a wolumeny wzrosły o 2,9 proc. Firma odnotowała cztery kolejne kwartały wzrostu wolumenu bazowego powyżej 2 proc., przy czym wszystkie grupy biznesowe odnotowały dodatni wzrost wolumenu w tym roku.

Jak czytamy w komentarzu koncernu, te wyniki odzwierciedlają rok znaczącej aktywności, skupiającej się się na przekształceniu Unilever w firmę w trwałym trendzie wzrostow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 13:38
StoryEditor
Gdzie Orlen będzie otwierał nowe stacje? Jan Tar: przestrzeń na nowe inwestycje jest niewielka, ale wciąż istnieją możliwości optymalizacji sieci
Stacja paliw PKN Orlen (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Orlen pozostaje liderem polskiego rynku pod względem liczby stacji paliw. Przy tak dużej skali działalności nie zostaje już dużo miejsca dla nowych lokalizacji. Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych Orlen opowiedział portalio wiadomoscihandlowe.pl o tym, co ogranicza możliwości rozwoju sieci w kraju oraz z jakiego jednak powodu ilość stacji paliw będzie powoli, ale wciąż rosła.

– Jesteśmy niekwestionowanym liderem pod względem liczby stacji na polskim rynku, a to spore wyzwanie dla dalszego rozwoju. Nadal jednak widzimy możliwość otwierania nowych punk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 10:36