05.08.2024 / 13:51
StoryEditor

Specjał z niższą dynamiką wzrostu przychodów w 2023 roku, ale optymistycznymi planami na ten rok

Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał (GK Specjał)

W tym roku Specjał chciałby zwiększyć sprzedaż i poprawić wynik finansowy. W 2023 roku przychody spółki wzrosły o 9,15 proc., ale o 22,67 proc. obniżył się zysk netto spółki. Grupa Kapitałowa w tym czasie poprawiła przychody ze sprzedaży o 16,79 proc., a zysk netto był wyższy o 3,21 proc.

Spółka Specjał prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną produktów spożywczych, artykułów medycznych, ma agencję ochrony mienia, wynajmuje nieruchomości i świadczy usługi marketing...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 18:14
StoryEditor
Jysk nie zwalnia tempa w Ukrainie pomimo wojny. Chce się rozwijać i zapowiada, że nie wróci do Rosji
Mikael Nielsen, wiceprezes i dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Jysk

Pomimo trwającej wojny Rosji przeciwko Ukrainie, duńska sieć handlowa Jysk kontynuuje rozwój na tamtejszym rynku. Sieć, należąca do Lars Larsen Group, osiągnęła w październiku 2024 roku liczbę 100 sklepów w tym kraju, a obecnie ma już 104 placówki. W planach są kolejne otwarcia.

– Ekspansja jest ważną częścią Jysk i dotyczy to wszystkich naszych krajów. Cieszymy się za każdym razem, gdy możemy otworzyć nowy sklep, także na Ukrainie. Nowe sklepy po prost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 11:59
StoryEditor
Świetna wiadomość dla detalistów: poprawiły się nastroje polskich konsumentów! Czy to przełom, czy jedynie korekta trendu?
Konsumenci byli w lutym w lepszych nastrojach niż w styczniu (fot. Shutterstock)

Polacy byli w lutym w lepszych nastrojach niż miesiąc wcześniej - wynika z nowej odsłony badania Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK. Syntetyczny wskaźnik ilustrujący nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich poprawił się względem stycznia o 1,9 pkt i wyniósł -0,8 pkt. To wciąż poniżej zera, ale i tak całkiem nieźle na tle ostatnich lat.

Eksperci GfK - An NIQ Company podkreślają, że nastroje konsumenckie w większości państw UE od początku wojny w Ukrainie są gorsze niż w Polsce, średni wskaźnik dla Unii Europejs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 02:28