19.02.2025 / 15:26
StoryEditor

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Koncentrujemy się na budowaniu zdrowego biznesu sieci franczyzowej Odido w koncepcie Elevate

Sławomir Leszczyński, Makro Polska (mat. prasowe)

Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska: Rok 2024 r. był trudny dla całego handlu niezależnego, a dla nas nawet trudniejszy. Skupiamy się na budowie zdrowego biznesu pod szyldem sieci franczyzowej Odido w projekcie Elevate – mówi menedżer.

Jak z perspektywy Makro Polska kształtuje się sytuacja na rynku handlu detalicznego? Nie jest łatwo?

Z punktu widzenia handlu detalicznego był to dla nas stosunkowo ciężki r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Sieć KiK wchodzi w nowy format sklepów. Chce urosnąć o 9 proc.
KiK chce zawalczyć o polskiego klienta. Wprowadza nowe formaty sklepów i mocno pracuje nad ekspozycją (fot. Kajetan Mazur)

Sieć KiK weszła w 2025 r. z przytupem. Ma już 460 sklepów i 2,6 mln użytkowników programu lojalnościowego. W tym roku planuje kolejne otwarcia i wzrost sprzedaży o 9 proc. Chce to osiągnąć m.in. dzięki nowemu formatowi sklepów.

Rok 2024 nie był łatwy dla sieci KiK. Spółka postawiła na głęboką restrukturyzację: otworzyła prawie tyle sklepów, co zamknęła. - Musieliśmy podjąć tę trudną decyzję, gdyż część...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 08:06
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, ceny, wyroby nikotynowe, Duda, Brzoska, Carrefour, Popeyes, Moja Cena, Orban
Top10 (fot. Wiadomości Handlowe)

Mijający tydzień w handlu to przede wszystkim informacja o wynikach Jeronimo Martins oraz sieci Biedronka. Pojawił się też nowy ranking cenowy ASM, a prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nakładającą podatek na nowe wyroby tytoniowe.

Właściciel Biedronki pokazał wyniki! Zysk netto Jeronimo Martins zmalał o jedną piątą

Sprzedaż właściciela Biedronki, czyli Grupy Jeronimo Martins, wzrosła w 2024 r. o 9...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 08:36