17.06.2016 / 21:38
StoryEditor

Selgros zmodernizował halę w Gdańsku

Hala Selgros w Gdańsku (materiały prasowe)
We wtorek, 21 czerwca zostanie otwarta zmodernizowana hurtownia Selgros Cash&Carry w Gdańsku przy ulicy Wodnika.

Hurtownia Selgros Cash&Carry w Gdańsku działa od września 2003 roku. W ostatnich tygodniach obiekt poddano całkowitej modernizacji. Dokonano reorganizacji przestrzeni hurtowni o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 22:02
StoryEditor
Jacek Palec trafi do rady nadzorczej Answear.com? Kandydatów jest czterech
Jacek Palec, prezes Frisco.pl
Spółka Forum X FIZ, do którego należy ponad 5 proc. kapitału zakładowego Answear.com, zgłosił do Rady Nadzorczej czterech kandydatów: Arkadiusza Bajołka, Wojciecha Chabasiewicza, Mateusza Gzyla i Jacka Palca, który do niedawna był prezesem e-supermarketu Frisco z Grupy Eurocash. Kandydaci wyrazili zgodę na kandydowanie.

Jak poinformowała spółka Answear.com kandydaci Jacek Palec i Wojciech Chabasiewicz oświadczyli, że spełniają kryteria niezależności. Kandydaci Arkadiusz Bajołek, Jacek Palec i M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 08:46
StoryEditor
Grafika stylizowana na logo Lidla w gazetce Biedronki. Dyskonty wciąż wymieniają ciosy
Lidl i Biedronka wciąż wymieniają ciosy w gazetkach promocyjnych (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)
Biedronka powołuje się na badania ASM Sales Force Agency, Lidl na koszyk Faktu - i każdy może dzięki temu chwalić się, że w jego sklepach da się zrobić tańsze zakupy niż w placówkach konkurencji. Marketingowa "wymiana ciosów" między dyskontowymi sieciami trwa, a w najnowszym odcinku tej sagi Biedronka wykorzystuje grafikę stylizowaną na logo Lidla.

Wczesną wiosną Lidl pozwał Biedronkę za plakaty, na których wykorzystano logo niemieckiego dyskontera i posłużono się hasłem "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl". Po zab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 06:27