24.03.2020 / 16:30
StoryEditor

Polacy ograniczą zakupy wielkanocne z powodu epidemii koronawirusa

(materiały prasowe)
Firma Blix zadała Polakom kilka pytań o planowane wydatki związane ze Świętami Wielkanocnymi. Kwestia wydaje się szczególnie ważna w kontekście rozwijającej się epidemii koronawirusa i kolejnych ograniczeń wprowadzanych przez polski rząd, a także samych operatorów handlowych. Zaprezentowane dane w dość jasny sposób pokazują, że ponad połowa naszych rodaków będzie ograniczać wydatki.

Eksperci firmy Blix zapytali Polaków m.in. o to, czy ze względu na sytuację w kraju (epidemia) w tym roku zamierzają ograniczyć wydatki na zakupy wielkanocne. 44 proc. anki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Inwestycje w nieruchomości komercyjne nabierają rozpędu. W jakim sektorze zostanie ulokowanych najwięcej pieniędzy?
Wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne przekroczyła w Polsce w 2024 r. 5 mld euro (fot. Shutterstock)

Wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce przekroczyła w 2024 r. 5 mld euro. To kwota niewiele niższa niż we wszystkich pozostałych krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej razem wziętych – wynika z raportu CBRE "Poland Real Estate Market Outlook 2025". Jak wyglądają plany inwestorów na ten rok?

Po dwóch-trzech latach mniejszej aktywności, rynek inwestycji w nieruchomości komercyjne wchodzi w fazę ożywienia. Widać je już było w 2024 r., w którym wartość inwestycji tego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:12
StoryEditor
Program Kaufland Card przekroczył kolejna barierę rozwoju w Polsce. Penetracja programu lojalnościowego rośnie
Kaufland wprowadził opcję płatności w aplikacji mobilnej Kaufland Card (fot. Kaufland)

W 2024 roku Kaufland mocno rozwijał kompetencje w obszarze technologicznym i cyfrowym. Firma dynamicznie rozwija program lojalnościowy i aplikację mobilną Kaufland Card, a także platformę marketplace i usługę K-Skan. Jak wyglądają wyniki tych projektów?

Rosnącą popularnością w sklepach sieci Kaufland w Polsce cieszy się program lojalnościowy Kaufland Card. 

W 2024 roku liczba użytkowników aplikacji przekroczyła 5 mln, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:28