17.04.2023 / 11:36
StoryEditor

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: To dobry czas dla marek własnych [WIDEO]

Makro będzie rozwijać ofertę produktów pod markami własnymi (fot. Shutterstock)
Kryzys, z którym się mierzymy, w tym przede wszystkim inflacja, jest czynnikiem zdecydowanie sprzyjającym dalszemu rozwojowi marek własnych. Wśród konsumentów pojawia się obecnie tzw. „syndrom smart shoppingu”. Polacy zastanawiają się nad tym, jak zabezpieczyć swoje potrzeby zakupowe poprzez wejście na nieco niższy pułap cenowy – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego Makro Polska.

Ekspert zaznacza, że rozwój marek własnych nie ogranicza się do segmentu produktów tanich. – Nie jest tak, że konsument kupujący dotychczas wyroby z półki super-prem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.02.2025 / 11:00
StoryEditor
Rynek dań instant dynamicznie rośnie. Unilever prognozuje przyszłość dla tego sektora
Rynek dań instant dynamicznie rośnie. Unilever prognozuje przyszłość dla tego sektora (fot. Shutterstock)

Sposób, w jaki ludzie jedzą, zmienia się w zawrotnym tempie, a jak przekonuje Knorr, branża dań instant doskonale wpisuje się w te zmiany. Ile wart jest obecnie ten rynek i jakie trendy na nim panują?

Jak wskazuje Euromonitor, obecnie wart 48,8 mld euro, segment ten obejmujący dania jak zupki instant, makarony czy dania ryżowe, ma przekroczyć wartość 66 mld euro do 2028 roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 15:34
StoryEditor
Komfort z nowym COO. Jednym z pierwszych obowiązków Marcina Nawrockiego będzie transformacja sieci sklepów
Marcin Nawrocki, COO w sieci Sklepów Komfort

Marcin Nawrocki objął stanowisko Chief Operating Officer (COO) sieci sklepów Komfort. Jego pierwszym wyzwaniem będzie nadzór nad rozwojem oraz transformacją sklepów własnych i franczyzowych.

Marcin Nawrocki wcześniej przez dwie dekady rozwijał swoją karierę w firmie Bel-Pol, gdzie pełnił funkcję dyrektora handlowego. Od lutego 2025 roku głównym celem Marcina Nawrock...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 11:48