17.04.2023 / 11:36
StoryEditor

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: To dobry czas dla marek własnych [WIDEO]

Makro będzie rozwijać ofertę produktów pod markami własnymi (fot. Shutterstock)
Kryzys, z którym się mierzymy, w tym przede wszystkim inflacja, jest czynnikiem zdecydowanie sprzyjającym dalszemu rozwojowi marek własnych. Wśród konsumentów pojawia się obecnie tzw. „syndrom smart shoppingu”. Polacy zastanawiają się nad tym, jak zabezpieczyć swoje potrzeby zakupowe poprzez wejście na nieco niższy pułap cenowy – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego Makro Polska.

Ekspert zaznacza, że rozwój marek własnych nie ogranicza się do segmentu produktów tanich. – Nie jest tak, że konsument kupujący dotychczas wyroby z półki super-prem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:07
StoryEditor
Foodex rzuca wyzwanie Żabce. Ukraińcy otwierają pierwszy sklep w formacie convenience i zapowiadają budowę ogólnopolskiej sieci handlowej [NASZ NEWS]
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Kk
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Kk
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Kk
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Kk
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Foodex24, należący do ukraińskiej sieci Best Market, uruchomił pierwszą placówkę handlową w nowym formacie i z komunikacją dedykowaną polskiemu klientowi. Foodex Express - bo tak nazywa się nowy koncept - ruszył w Łodzi i jest nowoczesnym sklepem convenience. Zobacz, jak wygląda ta placówka.

- Foodex Express to nowoczesny corner shop, stworzony z myślą o osobach żyjących dynamicznie, które szukają wygodnych i szybkich rozwiązań zakupowych. Nasz sklep przy Piotrko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 13:01
StoryEditor
Polacy pokochali parki handlowe. W jakim stopniu napędza to rozwój sektora convenience?
Rynek parków handlowych dynamicznie się rozwija i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie ten trend miał ulec spowolnieniu (fot. mat.pras.)

Retail parki coraz częściej pełnią kluczową rolę w tworzeniu wielofunkcyjnych hubów handlowych i convenience, co dodatkowo wzmacnia ich znaczenie. Prognozy wskazują, że tendencja ta utrzyma się w nadchodzących latach.

Udział sektora convenience sukcesywnie rośnie. Z najnowszych danych Colliers wynika, że tylko w 2024 roku parki handlowe odpowiadały za ponad 86 proc. nowej podaży, jaka poja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 06:54